Morpheus Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24900095/julegaver-2020-julens-fineste-gaver-til-han Dette mistenker jeg er skrevet av en kvinne... Jålete kopper og såpe liksom...??? 🤣 Menn ønsker seg mer: *Spekepølser *Diverse ølsorter *Jaktkniv, eller slipesett om han allerede har en *Gavekort på blowjob og handjob *Gavekort på biltema *Ny fiskestang og lov til å ta noen helger for å bruke den uten at hun blir sur. *Opplevelser som rafting, fallskjerm og kurs i fluebinding. *Oppgradering av eksisterende telt, sovepose, liggeunderlag eller primus. *Årskort på en fotballstadion *Tur til Dublin med ølsmaking på Guinessfabrikken *Fleshlight, prostatavibrator, penis vibrator eller annet sexleketøy for menn *Flaske med Jack Daniels *Våpenpussesett om han jakter *Leatherman som er hakket råere enn det han allerede har *Noe å jåle til motorsykkelen som minner om deg *GPS-klokke Denne ønskelista er forøvrig gratis å bruke om du enda ikke har funnet gave til din mann. Andre menn kan gjerne legge til ting under som de faktisk ønsker deg. 4
Brunello Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Morpheus skrev (8 minutter siden): https://www.minmote.no/#!/artikkel/24900095/julegaver-2020-julens-fineste-gaver-til-han Dette mistenker jeg er skrevet av en kvinne... Jålete kopper og såpe liksom...??? 🤣 Menn ønsker seg mer: *Spekepølser *Diverse ølsorter *Jaktkniv, eller slipesett om han allerede har en *Gavekort på blowjob og handjob *Gavekort på biltema *Ny fiskestang og lov til å ta noen helger for å bruke den uten at hun blir sur. *Opplevelser som rafting, fallskjerm og kurs i fluebinding. *Oppgradering av eksisterende telt, sovepose, liggeunderlag eller primus. *Årskort på en fotballstadion *Tur til Dublin med ølsmaking på Guinessfabrikken *Fleshlight, prostatavibrator, penis vibrator eller annet sexleketøy for menn *Flaske med Jack Daniels *Våpenpussesett om han jakter *Leatherman som er hakket råere enn det han allerede har *Noe å jåle til motorsykkelen som minner om deg *GPS-klokke Denne ønskelista er forøvrig gratis å bruke om du enda ikke har funnet gave til din mann. Andre menn kan gjerne legge til ting under som de faktisk ønsker deg. Det stod vel at det var en dame som hadde laget listen. Flere ting der jeg hadde blitt glad for. Var ikke veldig mye på lista di jeg ønsker meg. En tur hadde vært bra, men vinsmaking i Toscana står før øl i Dublin. GPS klokke er fin gave. Det fikk jeg for to år siden. Endret 16. desember 2020 av Brunello 12
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Morpheus skrev (18 minutter siden): Dette mistenker jeg er skrevet av en kvinne... Jålete kopper og såpe liksom...??? 🤣 Det er reklame. Anonymkode: cc3cd...86d 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Morpheus skrev (19 minutter siden): GPS-klokke Hvem vil ha en ubrukelig mann? Ikke jeg. Er lut lei menn som ikke kan navigere, fordi de er avhengig av GPS, og som hele tiden må ha hjelp til å finne frem. Anonymkode: cc3cd...86d 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Nå fins det nok mange menn som ikke er typen til å ønske seg sånt som på ønskelista di heller TS. Vet typen min heller ville hatt en fancy kopp og nye klær, enn prostatavibrator og turutstyr. Godt folk er forskjellige! Anonymkode: b9693...894 17
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Ikke alle menn er superharry og stemmer FrP, heldigvis. Anonymkode: dc2be...c26 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Veldig til generalisering her da? Menn er som oss kvinner, dvs. de er ikke ensartet. Min mann er en nokså maskulin type, men den beste gaven han fikk i fjor var et krus med bilde av den nylig avdøde katten vår på. Disse julegavetipsene er som oftest supertradisjonelle. Anonymkode: 267fc...372 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Morpheus skrev (1 time siden): https://www.minmote.no/#!/artikkel/24900095/julegaver-2020-julens-fineste-gaver-til-han Dette mistenker jeg er skrevet av en kvinne... Jålete kopper og såpe liksom...??? 🤣 Menn ønsker seg mer: *Spekepølser *Diverse ølsorter *Jaktkniv, eller slipesett om han allerede har en *Gavekort på blowjob og handjob *Gavekort på biltema *Ny fiskestang og lov til å ta noen helger for å bruke den uten at hun blir sur. *Opplevelser som rafting, fallskjerm og kurs i fluebinding. *Oppgradering av eksisterende telt, sovepose, liggeunderlag eller primus. *Årskort på en fotballstadion *Tur til Dublin med ølsmaking på Guinessfabrikken *Fleshlight, prostatavibrator, penis vibrator eller annet sexleketøy for menn *Flaske med Jack Daniels *Våpenpussesett om han jakter *Leatherman som er hakket råere enn det han allerede har *Noe å jåle til motorsykkelen som minner om deg *GPS-klokke Denne ønskelista er forøvrig gratis å bruke om du enda ikke har funnet gave til din mann. Andre menn kan gjerne legge til ting under som de faktisk ønsker deg. Mannen min hadde ikke satt noe særlig pris på dette, med unntak av øl, whisky og Dublintur. Anonymkode: acf32...3b6 3
Brunello Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem vil ha en ubrukelig mann? Ikke jeg. Er lut lei menn som ikke kan navigere, fordi de er avhengig av GPS, og som hele tiden må ha hjelp til å finne frem. Anonymkode: cc3cd...86d Du vet de klokkene brukes til trening? Jeg vil i alle fall tro det er slik hun mener med GPS klokke. 2
Pappi Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem vil ha en ubrukelig mann? Ikke jeg. Er lut lei menn som ikke kan navigere, fordi de er avhengig av GPS, og som hele tiden må ha hjelp til å finne frem. Anonymkode: cc3cd...86d Hahahaha dagens! 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 TS, nå synes jeg den gavelista du satte opp er ganske jålete på sitt vis. Og bare for å ha det sagt: Ordentlig whisky skal den være fra denne siden av Atlanteren. Det er en fryd å utforske det som lages på de britiske øyer istedet for å kjøpe og gi bort den der vulgære jalla-flaska. Anonymkode: e7b54...a5d 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Brunello skrev (32 minutter siden): Du vet de klokkene brukes til trening? Jeg vil i alle fall tro det er slik hun mener med GPS klokke. Ja, selvfølgelig, hva ellers? Anonymkode: cc3cd...86d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Pappi skrev (28 minutter siden): Hahahaha dagens! Ja, og hvem må vise disse tusseladdene veien når de har gått seg bort? Jo, det er jeg, det. Anonymkode: cc3cd...86d
Brunello Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ja, selvfølgelig, hva ellers? Anonymkode: cc3cd...86d Og hva har de da med å ikke finne veien å gjøre?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Brunello skrev (10 minutter siden): Og hva har de da med å ikke finne veien å gjøre? Hvis man venner seg til GPS, så er man helt lost når den ikke funker. Nok mating med teskje nå. Anonymkode: cc3cd...86d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 Hun har helt forferdelig klessmak. Joggesko, fleece, blå jeans og cordfløyel? Han kommer til å se ut som en slaskete nerd fra nittitallet. Men barbersakene var ganske fine. Anonymkode: e6b54...756 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis man venner seg til GPS, så er man helt lost når den ikke funker. Nok mating med teskje nå. Anonymkode: cc3cd...86d De fleste bruker slike klokkee kun når de trener og klarer likevel å finne butikken uten. Anonymkode: acf32...3b6 2
Brunello Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvis man venner seg til GPS, så er man helt lost når den ikke funker. Nok mating med teskje nå. Anonymkode: cc3cd...86d De klokkene brukes primært til å se i ettertid hvor/hvordan man har løpt. Ikke til å finne veien når man løper. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #19 Skrevet 16. desember 2020 Årskort på fotballstadion?😂 min mann hadde blitt SÅ skuffet. Anonymkode: 6598b...1f0 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 Sånne kommersielle ønskelister er vel aldri helt spot on, ikke de som er laget for kvinner heller. Det er ofte mye jål og unødvendig fjas. Noen liker det, noen liker det ikke. Jeg sjekker ihvertfall aldri sånne lister når jeg skal finne gave til mannen Jeg slet litt i år, men han får nytt aktivitetsarmbånd, ei god joggebukse og en ullundertøy-genser. Alt dette har han ønsket seg, så håper det blir suksess. Anonymkode: 0126d...367 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå