AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Babyen min er snart 12 uker, og jeg har merket at hun de siste dagene ikke spiser like ofte som før. Tidligere lå hun på puppen omtrent hele dagen, men nå kan det gå alt mellom 2-4 timer mellom hver gang. Hun blir også fortere ferdig. Er dette normalt? Hun er blitt mye mer "med" og interessert i ting rundt seg, så er redd hun ikke får i seg nok.. Anonymkode: 6c893...905
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Ja det er vanlig. Det går ofte litt opp og ned. Plutselig er det økedøgn igjen Anonymkode: 1f72c...21d
KristineS Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Min lille begynte akkurat likedan rundt den tida. Frem til da hadde han ligget på puppen omtrent konstant (mye startvansker med amminga),men når det først løsna og han ble større ble han veldig effektiv. Han er nå snart 6 måneder, og han har 3-4 timer mellom måltider og de fleste er ferdig på under 15 min. Så lenge baby tisser bra, legger på seg og er blid, våken og aktiv så får hun mest sannsynlig i seg det hun skal 😊
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Min er riktignok noe yngre, men det samme har skjønt her. For meg virker det som om han ammer mer effektivt nå og han bruker ikke puppen like mye som smokk lenger. Han legger godt på seg og har godt sugetak, så han får etter alt å dømme nok melk. Anonymkode: b46a1...9d4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min er riktignok noe yngre, men det samme har skjønt her. For meg virker det som om han ammer mer effektivt nå og han bruker ikke puppen like mye som smokk lenger. Han legger godt på seg og har godt sugetak, så han får etter alt å dømme nok melk. Anonymkode: b46a1...9d4 *skjedd Anonymkode: b46a1...9d4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Takk for svar dere. Er jo utrolig deilig å ikke sitte timesvis med puppene ute, men man skal alltid bekymre seg for noe. Er min første baby, så var usikker på om dette var vanlig. Hun bruker fortsatt oppmot en time per amming da, men for en uke siden var 1,5-2 timer🙈 Anonymkode: 6c893...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå