AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Det ble slutt mellom oss for over ett år siden. Hans valg. I tiden etter er han blitt sammen med ei, men sender stadig meg meldinger om at han savner meg. Han har holdt på sånn ca en gang i måneden siden januar. Jeg har vært veldig lei meg, så har ikke klart å blokkere han, og svart kort på de meldingene han har sent. Nå nylig ønsket han å treffes for å prate, noe jeg ikke ønsket for å verne om mine følelser og fordi jeg ønsker å legge det vonde bak meg. Det gikk ikke lang tid før han dukket opp på jobben min. Null respekt for at jeg ikke ønsket å se han. Det ble stille lenge igjen, før han en dag banket på døra mi. Dum som jeg er, slapp jeg han inn. Han hadde det så fælt og hadde behov for å fortelle meg at han er glad i meg og savner meg. Skulle ønske ting var annerledes, men han er likevel ikke i stand til å gå fra forholdet han nå er i. Og jeg tror ikke jeg ønsker å ha han lenger. Han fortalte at han hadde bestilt jule gave til sønnen min og at den kom til å komme i posten snart (han er ikke min sønns pappa, bare så det er klart, kun møtt han noen ganger da vi datet) Jeg syntes det er respektløst å holde på å kontakte meg både ved meldinger og i person, men når han att på til kjøper noe til sønnen min, syntes jeg det tar kaka. Når den pakken dukker opp, vurderer jeg å sende han en SMS om at jeg ikke ønsker å ta den i mot og at den ligger i postkassen min, så han kan dra å hente den. Gjør han ikke det, drar jeg personlig hjem til han og leverer den og sier at det ikke er ønskelig med noe mer kontakt. Er det innafor? Anonymkode: e1d8b...f50
Nymerïa Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg synes ikke du skal ha noe kontakt med han i det hele tatt. La være å hente pakken på postkontoret. Hvis den kommer i postkassa legger du den på et sted hjemme hos deg i tilfelle han vil ha den tilbake. Hvis han presser seg på på noen som helst måte spør du rett ut hva nydama synes om at han kontakter deg. Er han dum nok til å innrømme at han skjuler for henne at han kontakter deg så sier du bare "Å ja. Så du er upålitelig."
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Kjenner jeg blir kvalm av hele mannen. Fått så avsmak av han. Merkelig at ikke det går an å la folk være når de iherdig ber om det. Anonymkode: e1d8b...f50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå