AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #21 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg teller bare de som har penetrert meg (ikke fingring, slikking, suging/roting). Anonymkode: a2ea2...704 TAKK! Endelig en som svarte på spørsmåmet i HI. XoXo Anonymkode: 1354e...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #22 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Typisk folk på KG. Dere later som om dere ikke har telt hvor mange dere har hatt sex med, men vi alle vet at det er en løgn. De aller fleste av dere vet det eksakte tallet. Men nå er ikke listeføring eller antall det egentlige spørsmålet. Spørsmålet var om oralsex regnes som sex, om de skal telles med når man sier hvor mange man har hatt sex med, lissom. Stay cool, bitches. XoXo Anonymkode: 1354e...50f Akkurat nå vet jeg ikke det eksakte tallet nei. Men jeg vet at det er mellom x og y. Jeg kan selvsagt finne det ut hvis jeg tenker litt. De fleste har vært med penetrering men har også et par hvor det kun har vært andre ting Poenget mitt var: har det noe å si om du har sex med ti eller 15, eller 20? Om to av dem ikke var penetrering? Hvorfor må du ha så nøyaktig oversikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. desember 2020 #23 Del Skrevet 16. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (39 minutter siden): Poenget mitt var: har det noe å si om du har sex med ti eller 15, eller 20? Om to av dem ikke var penetrering? Hvorfor må du ha så nøyaktig oversikt? Poenget er vel snarere heller at det ikke er opp til andre å vurdere hva som er interessant eller uinteressant. TS stiller et sexrelatert spørsmål, så kan man svare eller la være å svare. Poenget er vel at det ikke bør være opp til et selvoppnevnt forumpoliti å vurdere hvilke emner som er verdige og hvilke som er uverdige å diskutere her. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #24 Del Skrevet 16. desember 2020 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Poenget er vel snarere heller at det ikke er opp til andre å vurdere hva som er interessant eller uinteressant. TS stiller et sexrelatert spørsmål, så kan man svare eller la være å svare. Poenget er vel at det ikke bør være opp til et selvoppnevnt forumpoliti å vurdere hvilke emner som er verdige og hvilke som er uverdige å diskutere her. For all del, det kan gjerne diskuteres. Men jeg lurte på hvorfor det var så viktig. Og reagerte på 'listene' som ts snakket om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #25 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal man liste opp det? Jeg har hatt sex med et sted mellom 10 og 30 stykker tror jeg. Ikke veldig interessant for verken meg eller andre å holde styr på dette. Anonymkode: 0f784...27d Nei, klart. Å huske om det er 10 eller 30 en har pult er da umulig å vite. Fort å glemme en 15-20 stk. Herregud. Anonymkode: e6c21...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. desember 2020 #26 Del Skrevet 16. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): For all del, det kan gjerne diskuteres. Men jeg lurte på hvorfor det var så viktig. Og reagerte på 'listene' som ts snakket om. TS snakket ikke om lister. Du trenger ikke tillegge TS emner som TS ikke tar opp. Det framstår bare som at du ønsker å framstille TS i et mest mulig latterlig lys. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #27 Del Skrevet 16. desember 2020 Topper og daler skrev (2 minutter siden): TS snakket ikke om lister. Du trenger ikke tillegge TS emner som TS ikke tar opp. Det framstår bare som at du ønsker å framstille TS i et mest mulig latterlig lys. Ts skrev Du forstår ikke hva jeg mener. Når man lister hvor mange man har hatt sex/ligget med, inkluderer man da de man bare har hatt oralsex med? Asså de man ikke har penetrert eller blitt penetrert av? Anonymkode: 1354e...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #28 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg har to mentale lister, fordi det er for meg 2 forskjellige ting. Sex - penetrering. Roting - oralsex uten penetrering Men tallene har jeg glemt for 10 år siden og de fleste har forsvunnet med årene før det også. Jeg husker 4 navn på den første og 2 på den andre. Jeg må konsentrere veldig hardt og kalle inn et par vitner (venninner) og sjekke vennelisten på facebook for å se om det trigger noen minner for å huske flere navn og ansikt. Angrer litt på at jeg ikke lagde et notat på mobilen fra dag 1 som "seksuelt aktiv", for det hadde gjort det så mye enklere å huske. Ikke at det er så viktig, men irriterende å glemme fordi det ikke er så viktig. Om det gir mening 🤷♀️ Og til AB som påstår at jeg (og andre) later som at jeg ikke husker; alkohol og mentale lidelser. Det er min største grunn til at jeg ikke husker. Anonymkode: 74ad0...8b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 16. desember 2020 #29 Del Skrevet 16. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (Akkurat nå): Ts skrev Du forstår ikke hva jeg mener. Når man lister hvor mange man har hatt sex/ligget med, inkluderer man da de man bare har hatt oralsex med? Asså de man ikke har penetrert eller blitt penetrert av? Du forstår like godt som meg at ordet «lister» i denne sammenheng kan byttes ut med «teller», og at det her ikke betyr å lage et sinnrikt rangeringssystem. Slik du framstiller det, når du bevisst bruker ordet ut av kontekst for å framstille TS som latterlig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #30 Del Skrevet 16. desember 2020 Topper og daler skrev (Akkurat nå): Du forstår like godt som meg at ordet «lister» i denne sammenheng kan byttes ut med «teller», og at det her ikke betyr å lage et sinnrikt rangeringssystem. Slik du framstiller det, når du bevisst bruker ordet ut av kontekst for å framstille TS som latterlig. Det var i hvertfall ikke meningen å latterliggjøre. Bittelitt humor bør vel være innafor? Men jeg lurer oppriktig på hvorfor disse definisjonene er så viktige. Men dere skal få lov til å diskutere dette i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2020 #31 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man skal bare ha sex med en person. Anonymkode: 8812e...425 Mener du en person, eller mener du én person? Jeg er enig i det første, ikke det andre alternativet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #32 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): TAKK! Endelig en som svarte på spørsmåmet i HI. XoXo Anonymkode: 1354e...50f Dette er et god tips hvis du har regel om å ikke ha sex med andre i forholdet. 69 eller anal er ikke sex så det er lov + bonus det kommer ikke med på listen! Anonymkode: 72e63...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 16. desember 2020 #33 Del Skrevet 16. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (1 time siden): Akkurat nå vet jeg ikke det eksakte tallet nei. Men jeg vet at det er mellom x og y. Jeg kan selvsagt finne det ut hvis jeg tenker litt. De fleste har vært med penetrering men har også et par hvor det kun har vært andre ting Poenget mitt var: har det noe å si om du har sex med ti eller 15, eller 20? Om to av dem ikke var penetrering? Hvorfor må du ha så nøyaktig oversikt? Ser du får litt pes for oppheng i lister/telling og poenget med det, men jeg vil på vegne av Språkrådet takke deg for at du skriver tall riktig, for DET er det ikke mange som gjør i dagens samfunn. For å presisere; du skriver "ti" med bokstaver, og alt over tolv med tall, akkurat slik det skal være. TAKK! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #34 Del Skrevet 16. desember 2020 Bernardette skrev (1 time siden): Ser du får litt pes for oppheng i lister/telling og poenget med det, men jeg vil på vegne av Språkrådet takke deg for at du skriver tall riktig, for DET er det ikke mange som gjør i dagens samfunn. For å presisere; du skriver "ti" med bokstaver, og alt over tolv med tall, akkurat slik det skal være. TAKK! Hehe. Takk for komplimentet! Jeg vet hvordan jeg skal skrive tall ja. Men skal ikke nekte for at til og med jeg kan glemme meg litt noen ganger. Men nå fikk jeg det til, og jeg fikk til og med skryt for det! 😊❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 16. desember 2020 #35 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TAKK! Endelig en som svarte på spørsmåmet i HI. XoXo Anonymkode: 1354e...50f Serøst - jeg svare deg tidlig jeg, på akkurat det du spør etter (andremann eller noe) Ja, du teller alle du har hatt oralsex, analsex, telefonesex, chattesex, whateversex med - du spør om antall man har hatt sex med, ikke antall man har hatt samleie med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente- Skrevet 16. desember 2020 #36 Del Skrevet 16. desember 2020 (endret) Venner av meg pleier å skrive lister inne på notater på mobilen. De fleste skriver kun navn på dem de har hatt samleie med, men noen deler listen i 2, etter sex og hooking Endret 16. desember 2020 av Jente- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 16. desember 2020 #37 Del Skrevet 16. desember 2020 solmåneogstjerner skrev (5 timer siden): Lag et excel dokument. Med kolonner og rader for hva du har gjort med de forskjellige. Så kan du ta ut diverse diagrammer og grafer ut av det. Hvorfor må du holde så nøyaktig telling? Det har jeg. - Navn, bilde og kontaktinformasjon. - Avkryssingsboks for forskjellige aktiviteter vi har gjort, og terningkast etter hvor gode de var på de forskjellige tingene. - og så kan man legge inn datoer for hver gang vi har hatt sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 16. desember 2020 #38 Del Skrevet 16. desember 2020 Sørlandsjenta02 skrev (14 minutter siden): Det har jeg. - Navn, bilde og kontaktinformasjon. - Avkryssingsboks for forskjellige aktiviteter vi har gjort, og terningkast etter hvor gode de var på de forskjellige tingene. - og så kan man legge inn datoer for hver gang vi har hatt sex Jeg legger også inn en lenke til OneNote-folderen hvor alle bildene og filmsnuttene ligger. Bare å klikke seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy77 Skrevet 16. desember 2020 #39 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg har skrevet en liste med navn. Liker å ha kontroll. 😅 Tror ikke jeg har hatt sex med noen menn uten penetrering faktisk. Men har også skrevet opp de damene jeg har hatt sex med. Selv om vi ikke har penetrert hverandre. Men det er jo like fullt ut sex likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #40 Del Skrevet 16. desember 2020 Kondomfri sex, sprute inni. Sluttet å telle selv etter 100 damer. Anonymkode: 5e2fa...308 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå