AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har pleid å ta influensavaksine hvert år uansett, men gravide i 2.-3. trimester anbefales jo spesielt. FHI sier gravide etter uke 12 skal tilbys denne vaksinen når den blir tilgjengelig pga risikogruppe. https://www.fhi.no/nettpub/vaksinasjonsveilederen-for-helsepersonell/kunnskapsgrunnlag/gravide/ I år har det vært skriverier om at det er mangel på influensavaksine - er det noe dere andre gravide som har opplevd å ikke få ta? Er straks i andre trimester så tar det opp med fastlegen når jeg skal dit om et par uker. Men er litt nysgjerrig på om det kan bli problematisk. Anonymkode: 4a5cc...64b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg tok den i november, var ikke noe problem da. Tok den november, var da i uke 28. Anonymkode: 674ca...ebc 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Jeg leste et sted at det var tomt nå. Anonymkode: b44eb...311
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Fikk med vaksine hjem fra legen da jeg var der tidligere i høst slik at vi var sikre på at jeg skulle få. Fikk satt den da jeg var på første svangerskapskontroll i uke 12 nylig. Anonymkode: 287d9...425 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Ts, ring legekontoret på forhånd. Da får du avklaring og ev. satt vaksinen på timen din. Anonymkode: 42f9f...edb 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Takk for svar 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg leste et sted at det var tomt nå. Anonymkode: b44eb...311 Er det noen som faktisk har denne erfaringen nå? 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts, ring legekontoret på forhånd. Da får du avklaring og ev. satt vaksinen på timen din. Anonymkode: 42f9f...edb Jeg skal ringe på forhånd 👍 Anonymkode: 4a5cc...64b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå