Gå til innhold

Godteposer fra Nidar, de mest ordinære bitene heter spesial. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ullvott skrev (42 minutter siden):

Hos oss spiser vi gjerne Spesial, men det hersker enighet om at den vondeste biten er Festkaramell. Det er ikke mye til fest når alle de gode bitene er spist, og det er igjen en haug av dem i posen, så jeg holder en knapp på ironiteorien :fnise: 

La meg få festkaramellene dine, jeg synes de er sååå gode 😄

Anonymkode: 4e229...250

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 17.03):

Jeg skal gi deg en karamell jeg

Skrevet
Ullvott skrev (På 17.12.2020 den 16.19):

Hos oss spiser vi gjerne Spesial, men det hersker enighet om at den vondeste biten er Festkaramell. Det er ikke mye til fest når alle de gode bitene er spist, og det er igjen en haug av dem i posen, så jeg holder en knapp på ironiteorien :fnise: 

Hva?? Er dere gale? Det er slosskamp om festkaramell her! Jeg kjøper en pose med bare festkaramell i smågodt på kino! Den er jo best! 

AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 16.25):

Spesial og festkaramell er de beste bitene i posen. Resten er favoritten til de små. 

Anonymkode: fdd8e...00b

Enig! :arwen: 

Anonymkode: db9a5...b01

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier fylle halve posen med Spesial om jeg kjøper smågodt 😮
Og masse Festkaramell og Rekrutt!

Men foretrekker kjøpe sånt i løsvekt, og unngår disse posene! Kan ikke fordra sjokolade med gele, slik som Troika!

Skrevet

Spesial er den beste sjokoladen, men tror de må ha gjort noe med oppskriften for den var bedre før. 

Anonymkode: 97db4...77f

Skrevet
Ullvott skrev (På 17.12.2020 den 16.19):

😱  😱  😱  😱  😱 

Nei, jeg! Jeg vil ha dem! 🙏 

Anonymkode: 0b933...9a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2020 den 16.25):

Spesial og festkaramell er de beste bitene i posen. Resten er favoritten til de små. 

Anonymkode: fdd8e...00b

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva?? Er dere gale? Det er slosskamp om festkaramell her! Jeg kjøper en pose med bare festkaramell i smågodt på kino! Den er jo best! 

Enig! :arwen: 

Anonymkode: db9a5...b01

Taluno skrev (54 minutter siden):

Jeg pleier fylle halve posen med Spesial om jeg kjøper smågodt 😮
Og masse Festkaramell og Rekrutt!

Men foretrekker kjøpe sånt i løsvekt, og unngår disse posene! Kan ikke fordra sjokolade med gele, slik som Troika!

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

😱  😱  😱  😱  😱 

Nei, jeg! Jeg vil ha dem! 🙏 

Et hvilket som helst annet år skulle jeg gjerne åpnet dørene i mitt hjem for alle som elsker Festkaramell. Hvis dere samtidig elsker Cocos fra Twistposen blir lykken fullendt. 😍

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Spesial er den beste sjokoladen, men tror de må ha gjort noe med oppskriften for den var bedre før. 

Anonymkode: 97db4...77f

Skjedde sikkert i forbindelse med at de kutta palmeoljen. Mange produkter var mye bedre før.

Anonymkode: 663f8...264

Skrevet
Ullvott skrev (36 minutter siden):

Et hvilket som helst annet år skulle jeg gjerne åpnet dørene i mitt hjem for alle som elsker Festkaramell. Hvis dere samtidig elsker Cocos fra Twistposen blir lykken fullendt. 😍

jepp! Cocos går absolutt ned her! og fra Twistposer, så er det Cocos, Nøtti (den med en hel nøtt inni, og den coffe caramell-saken de som forsvinner først her!

Skrevet
Ullvott skrev (1 time siden):

Jaaaaaa! ❤️ 😍 

Skrevet

Det er Nidars spesial, fordi det er deres spesialitet.

Anonymkode: 26371...cdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...