Gå til innhold

Spørsmål til menn, liker dere skinny jeans bedre enn mom-jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere forskrekket av daten ikke følger moten ?

Anonymkode: 424d9...4a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjørt

Anonymkode: d3fd5...1b1

• Liker 7
Skrevet

Nå er tights tilbake. Da mener jeg ikke treningstights. Det er vel en god erstatning for dere som liker skinny jeans? :) 

• Liker 2
Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Nå er tights tilbake. Da mener jeg ikke treningstights. Det er vel en god erstatning for dere som liker skinny jeans? :) 

Visste ikke at tights var ut engang jeg. Det var kanskje flere som brukte tights for 10 år siden. Alt går så fort nå. Ting blir inn igjen kort tid etter at det ble ut.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Visste ikke at tights var ut engang jeg. Det var kanskje flere som brukte tights for 10 år siden. Alt går så fort nå. Ting blir inn igjen kort tid etter at det ble ut.

Det har vel ikke vært in på 15 år. Men samme det - du går i det du trives i, og som gir deg selvtillit. Selvtillit vinner over mote uansett. 

• Liker 1
Skrevet

Det er viktig at kvinner bruker tettsittende klær. Så ser mannen hva hun har å by på. Dvs rumpe og bollemusparti. 

Anonymkode: 66674...4dc

• Liker 2
Skrevet

Eksempel på tights-antrekk som er in nå?

Anonymkode: 89358...5ad

• Liker 2
Skrevet

Å stille et slikt generelt spørsmål er jo helt meningsløst fordi ingen av de mennene her inne er daten din.

Kan du ikke bare gå i det du føler deg fin og selvstikker i..? 

Anonymkode: 90e10...08d

• Liker 2
Skrevet

Personlig så liker jeg ikke mom-jeans. Liker skinny jeans og tights bedre.

M40

Anonymkode: 41847...319

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir dere forskrekket av daten ikke følger moten ?

Det er ytterst få menn som følger med på moter, hvertfall damebukse mote.

tror mange menn misliker mom-jeans.

jeg har lært meg å like det, men det er egentlig bare fordi jeg assosierer det med unge damer/jenter og fordi de er sexy, blir buksen sexy. 

når det er sagt er skinny finere, mer sexy og mye safere fordi alle menn synes det ser bra ut

Anonymkode: a42fc...be7

• Liker 2
Skrevet

Jeg er dame da, men jeg digggggger mom jeans. Kanskje litt fordi mange menn synes det er stygt også. 

Anonymkode: edfb1...565

• Liker 4
Skrevet

Snakker vi type utvaskede jeans med kjempehøyt liv? Det er vanvittig stygt, ingen kler det.

Anonymkode: f72eb...ef1

• Liker 6
Skrevet

Synes skinny jeans er finere enn mom-jeans, men liker mom-jeans bedre enn tights

Skrevet

Det virker som om moten i disse dager går ut på å ta på seg det styggeste man overhodet kan tenke seg til. Store, stygge briller som vi før kalte "pedobriller", mom-jeans som slitne mødre fra 90-tallet faktisk gikk med. For ikke å snakke om de stygge joggeskoene alle skal gå med om dagen. De som pappa bruker til å klippe gresset med. Ja, de fra 1997. 

Eller enda verre, alle unge som plutselig skal gå med italiensk mote som Gucci. Italiensk mote (iallefall det du har råd til, og særlig når du ikke heter Grace av Monaco) har alltid vært blodharry. Det hjelper ikke at det er dyrt. 

Hvor er stilen? Hvor er britisk mote? En rolig genser, skjorte, jord-toner, dress-inspirerte moteplagg? 

Verden er i forfall, og dere står i spydspissen iført mom-jeans.

Anonymkode: 2bc19...f45

• Liker 10
Skrevet

Har ikke hørt om noen av delene. Jeg liker  dama, ikke buksa. 

Anonymkode: 53a25...289

• Liker 11
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke hørt om noen av delene. Jeg liker  dama, ikke buksa. 

Anonymkode: 53a25...289

Samme her. 

Anonymkode: 1dc47...815

Skrevet

Jeg er kvinne og syntes det var støgt lenge og helt i starten da det kom inn i trendbildet igjen, men nå har det vokst på meg og jeg synes faktisk nå at det er ganske fint. Føler dessverre ikke at jeg kler det selv så har kun dristet meg til å bruke mom jeans på hjemmefronten. Vet at samboer synes det er ganske stygt, men det var faktisk han som oppfordret meg til å beholde en mom jean jeg hadde bestilt og var i tvil om jeg skulle beholde.

Anonymkode: c0f08...caa

Skrevet

Hva er mom-jeans? De vide med høyvannslengde og langt oppe i livet?

• Liker 2
Skrevet

Kjøpte meg forøvrig et par old-school blå jeans her, med rette, smale bein, uten stretch og bukselinningen UNDER navel - ikke oppunder armhulene. DET var digg det :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...