Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryggen min er helt ødelagt og jobben er slitsomt. Holder dette for å slutte på jobben?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ingen som kan nekte deg å slutte i en jobb, uansett hva som er grunnen. 

Anonymkode: acbf9...315

Skrevet

Har du noe plan for hva du skal gjøre da? Vil tro det lønner seg å ha noe nytt å gå til, med mindre du har masse disponible midler. 

Anonymkode: 60e60...f0d

Skrevet

Du kan jo velge å slutte i jobben av en hvilken som helst grunn, men hvis du slutter etter eget ønske må du vente i 12 uker før du kan få dagpenger fra NAV. Hvis du mener at du har så vondt i ryggen at du er ute av stand til å gjøre noe som helst er det fastlegen du må oppsøke. 

Når det er sagt så er rørlegger (Jeg antar at du har fagbrev) et yrke hvor det finnes mange muligheter og det er også mye lettere å få jobb enn i de fleste andre bransjer om dagen. Du må absolutt ikke jobbe på anlegg som kan være både tungt og kaldt. F.eks. er det mange kommuner som søker etter driftsteknikere etc. (Ligger bl.a. to stillinger ute i den forholdvis lille kommunen jeg bor i p.t.) hvor rørleggere er kvalifisert for å søke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...