Gå til innhold

Hva gjør du som kvinne for å forføre/kåte opp en mann? Hva er dine triks?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før du rører pikken hans. Hva gjør du?

Anonymkode: b60e4...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på han.. 

Det er som regel alt som skal til

Anonymkode: b70fe...05d

• Liker 1
Skrevet

Blikkontakt, eggende bevegelser (litt mer vuggende hofter når jeg går) drar ei hand gjennom håret, smiler, ler...blotter puppene for umiddelbar reaksjon

Anonymkode: c3411...b76

• Liker 1
Skrevet

Her er det ikke noe fast oppskrift. Om jeg merker at han er sliten lar jeg eventuelt initiativ være opp til ham, men ellers er jeg så trygg på at han er villig uansett hvordan jeg tar initiativ. 

Noen ganger kommer jeg bare naken ned i stua, noen ganger går jeg direkte "til angrep", noen ganger finner jeg frem leketøy og/eller olje, noen ganger trekker jeg for gardinene. Han er vant til alt mulig, og er kjapp til å oppfatte hva jeg vil. Samme andre veien. Det er ikke noe fast oppskrift. 

Selv om jeg er veldig lite diskret om hva jeg ønsker bruker vi oftest god tid på å kåte hverandre godt opp før samleie. Det er en del av å ha sex vi begge setter stor pris på. Selv når det kommer litt brått på er det aldri noen av oss som må kaldstarte. 

• Liker 2
Skrevet

Viser brystene. Funker ikke det, vet jeg han er for trøtt til sex uansett. 

• Liker 1
Skrevet
Trolltunge skrev (3 minutter siden):

Her er det ikke noe fast oppskrift. Om jeg merker at han er sliten lar jeg eventuelt initiativ være opp til ham, men ellers er jeg så trygg på at han er villig uansett hvordan jeg tar initiativ. 

Noen ganger kommer jeg bare naken ned i stua, noen ganger går jeg direkte "til angrep", noen ganger finner jeg frem leketøy og/eller olje, noen ganger trekker jeg for gardinene. Han er vant til alt mulig, og er kjapp til å oppfatte hva jeg vil. Samme andre veien. Det er ikke noe fast oppskrift. 

Selv om jeg er veldig lite diskret om hva jeg ønsker bruker vi oftest god tid på å kåte hverandre godt opp før samleie. Det er en del av å ha sex vi begge setter stor pris på. Selv når det kommer litt brått på er det aldri noen av oss som må kaldstarte. 

Til angrep😂

• Liker 1
Skrevet

Blikkontakt og forførende ord. Flashe puppene er fint for instant reaksjon. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Har på ettersittende singlet og stramme bukser da han elsker rumpa mi i kontrast til den smale midjen, og små faste pupper. Skal ikke mer til😀

Anonymkode: b5ed4...29d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Til angrep😂

Hånden/munnen rett på godsakene. 😉

Mellom oss to er å antaste hverandre seksuelt helt ok for begge to. Jeg tåler å kveppe til av en plutselig svært intim berøring jeg også. Blir bare "What? Åh ja? " og så legge tilrette for mer eller "Nei du, bare anledning til forrett her og nå." eller "Hahahaha, du får vente til freddan!", for eksempel. 

Vi er trygge på hverandre og vet at det er lov å takke nei, så det er alltid ok uansett. Intim berøring er aldri et krav om sex. 

Hadde andre menn bare berørt meg litt, selv ikke - intimt område, så hadde jeg blitt redd og forbanna. Min mann har lov! Jeg har lov med ham. 

Så ja, direkte angrep er ok, men gir ikke garantert seier der og da. (Noen ganger vet vi jo det i utgangspunktet også. Ville bare pirre litt og kjenne på, selv om ikke tid til annet.) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...