Gå til innhold

Skal på date til helgen, greit med skinny jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det helt feil nå?

Anonymkode: baf05...47f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du, hvorfor skal det ikke være greit? 

Anonymkode: 4c3fd...450

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker alltid skinny jeans. Bryr meg veldig lite om hvor lite moderne det liksom skal være. Vil påstå at et stort flertall av menn syns bukser som viser frem figuren er å foretrekke 

Anonymkode: d382f...7ec

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Blir aldri feil hvis du liker det! 

Anonymkode: d4324...545

• Liker 1
Skrevet

Er du opptatt av mote blir det feil, bryr du deg ikke så er det vel ikke feil? Du kler deg i hva du vil. 

• Liker 2
Skrevet

Spørs litt hvilke sko du skal ha til? :) Kan legge til at ingenting er feil, men min personlige mening er at skinny jeans ikke f.eks. er fint til sneakers eller joggesko. 

Anonymkode: 191fa...152

• Liker 1
Skrevet

Vær deg selv på date, så slipper han/hun å finne ut senere når det er komplisert. 

• Liker 1
Skrevet

Hva ellers er på moten? Løse bukser? Skinny jeans er jo fine spesielt hvis du har litt ben å vise fram

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skulle det bli feil nå? 

Ta på deg det du føler deg fin i. :) om daten går riktig så bra, så kommer dere jo etterhvert til å bli bedre kjent uansett, så jeg ville ikke begynt å gå i noe annet enn det jeg vanligvis foretrekker når jeg skal ha på meg litt penere hverdagstøy. :)

om dere skal på en flott restaurant så blir vel kanskje saken en annen. Men det antar jeg ikke at dere skal, i disse tider. 

Anonymkode: 36514...d29

Skrevet

Tviler på at de fleste menn legger så mye merke til det. Ta en bukse som er ettersittende i rumpe og lår? Menn liker jo det også føler jeg hva som skjer nedover leggene ikke er like viktig 😛 

Anonymkode: c72c2...409

Skrevet

Jeg anbefaler sluttyjeans.

Menn blir ville i nikkersen av det.

Anonymkode: 5c49e...931

• Liker 1
Skrevet

Skinny jeans blir aldri feil

Skrevet

Altså, hvem er det som starter alle disse trådene om skinny jeans? Har de ikke noe bedre å finne på? Kunne jo i det minste byttet ut skinny jeans med skinnbukse i spørsmålet, det hadde vært litt mer i interessant...

Anonymkode: d561b...3c6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...