AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Jeg er 39 år. Vært gift i 15 år. Han er 14 år eldre enn meg. Jeg har alltid hatt lyst på sex. Han også egentlig. Vi har hatt et greit sexliv, selv når barna var små. Men det siste året har jeg blitt ekstremt opphengt i sex. Tenker på sex hver dag, nesten hele tiden. Det siste jeg tenker på før jeg sovner. Jeg tror det skyldes alder og at jeg har hatt flere elskere og ONS. Ja, vet det er galt å være utro. Men alt er ikke sort/hvitt. Og jeg elsker faktisk min mann. Og har virkelig prøvd å unngå utroskap. Men når han ikke gidder å ta tak, ble det slik. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, uten at han bryr seg eller gjør noe med det. Jeg har sagt flere ganger til min mann at jeg har fått økt sexlyst og har lyst og behov for mer sex og å prøve ut nye ting. Han bare ler det bort, og sier jeg er sexgal. Jeg blir såret og skuffet og føler meg dum, kravstor og sexgal. Er jeg virkelig sexgal? Jeg har et ønske om å prøve ut mer som sagt. Har ikke prøvd ut så mye før min mann. Og vi har kun hatt vaniljesex. Noe som jeg egentlig har vært fornøyd med før. Har sagt jeg kan prøve analsex, men det vil han ikke. Jeg tenker også på å prøve ut med han og en mann ekstra. Flere fantasier. Men tørr ikke si det. Spurte han en gang om fantasier, feks en dame ekstra, og når han runker. Det sa han nei til. Så han gjør jo at jeg synes det er flaut å snakke om sex. Har prøvd litt på dirty meldinger, men ingen respons. Jeg synes faktisk han er kjedelig. Og burde være glad for en kåt og villig kone? Jeg får ofte oppmerksomhet fra mange menn. Noe jeg elsker, siden jeg ikke får bekreftelser fra han. Han vet jeg har behov for å flørte da. Jeg har sagt at jeg heller ønsker å høre noe fint fra han. Men ser ikke ut som han bryr seg eller blir sjalu. Men etter jeg har hatt sex med flere, har jeg funnet ut at jeg tenner på litt hard sex. Feks spanking, lugging og slik. Rimming og fingring i anal også. Spesielt det å bli dominert. Jeg ble sykt kåt av det. Alt jeg ønsker er at min mann skal bli mer direkte og ta for seg. Og vise at han begjærer meg. Har lyst på meg. Han blir fort kåt da. Men sier aldri noe fint eller dirty til meg. Dette er noe jeg savner veldig. Har også prøvd å si det til han, at jeg trenger bekreftelser. Han sier heller aldri at noe er deilig under sex, selv om det går (alt) fort for han. Så vi har ofte kjapp sex. Noe jeg også nyter. Men skulle ønske han kunne brukt litt mer tid. Jeg kunne egentlig hatt sex hver dag, flere ganger også. Vi har sex 1-2 ganger i uka. Jeg synes det er litt lite? Men han liker dessverre tydeligvis ikke å snakke om sex. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Bare lufte tankene. Blir snart gal av denne sextenkinga. Ønsker å kutte kontakt med andre menn og ikke være utro. Men siden min mann er slik, så blir jo fristelsen veldig stor. Føler ikke jeg får dekket mitt behov for nærhet. Noen råd? Uten om å dømme meg. Flere som har kjent på slik? Innafor å ha hemmelig elsker når partner ikke vil fornye sexlivet? Jeg ønsker ikke å skilles. Og jeg vil ikke fortelle om utroskapen. Det fører ikke noe godt med seg. Noen som kan forstå hvorfor jeg var utro? Anonymkode: a5567...34d 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg er 41 år og tenker også mye på sex. Aldri vært så kåt som i denne alderen. Ettersom jeg leser her inne har vi trolig økt nivå av testosteron😀🤣. Anonymkode: 82357...e49 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Du høres ut som et flott koneemne! Likevel klages det bare på utro menn. Kvinner er jo faktigst værre. Er jo damer som er utro over en lav sko uten at noen hever et øyenbryn. Har ingen andre råd enn at du skiller deg, da kan du pule rundt så mye du vil. Hadde jeg vært mannen din og funnet det ut hadde jeg pelma deg på dør og sagt hvordan du holder på til familie og venner. Det er bare tidsspørsmål før han finner det ut. Hilsen mann som har vært i forhold med lite sex, men som aldri var utro likevel. Man har et valg, og det er å finne en løsning med partner eller gjøre det slutt. Det du gjør er å føre mannen bak lyset... Anonymkode: aa274...984 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Det jeg tenker er kommunikasjon. At han kaller deg sexgal er ikke greit, og det må du fortelle ham. Men det å være utro er verre. Enten du forteller ham om det eller ikke må du slutte. Har du foreslått for mannen at dere kan ha et åpent forhold? At du kan ha mulighet for å ha en fast elsker? Ved å ha ons så er det større sjanse for å pådra seg kjønnssykdommer så sånn sett er det greit å ha en fast... Det viktigste er å finne en løsning sammen i forhold til at dere har forskjellig behov. Anonymkode: e85ef...62a 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Bare kos deg med andre menn. Finn deg en ung hingst. Anonymkode: d70a3...93b 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har sagt flere ganger til min mann at jeg har fått økt sexlyst og har lyst og behov for mer sex og å prøve ut nye ting. Han bare ler det bort, og sier jeg er sexgal. Jeg blir såret og skuffet og føler meg dum, kravstor og sexgal. Menn er ikke så flinke til å tolke, de må ha ting i klartekst. Ikke si, "månen er så stor i kveld, den er rund som en pannekake", og forvent at han skal tolke det til, "jeg har så lyst på et cruise til Karibien, kan vi dra til våren?". Si det rett ut som det er i stedet, "du, jeg er kåt, hvis du ikke er det og ikke puler meg i løpet av de neste to timene så setter jeg meg på Tinder og drar ut for å pule". Jeg er sikker på at han vil sette pris på det. Ikke at du drar ut altså, og er utro, men at han får vite, helt ærlig og usminket, hva du gjør og driver på med. Så kan han, poetisk nok, sparke deg ut på gata. Anonymkode: 58fd2...953 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Har det på samme måte. Er omtrent like gammel og var sammen med min omtrent like lenge. Jeg var ikke utro da. Tenner på veldig røff sex og tenker på sex hele tiden! Er så utrolig kåt. Anonymkode: 5ee02...e74 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har det på samme måte. Er omtrent like gammel og var sammen med min omtrent like lenge. Jeg var ikke utro da. Tenner på veldig røff sex og tenker på sex hele tiden! Er så utrolig kåt. Anonymkode: 5ee02...e74 En sånn dame trenger jeg . Anonymkode: b2e54...ba9
Coachshinny Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 14.22): Jeg er 39 år. Vært gift i 15 år. Han er 14 år eldre enn meg. Jeg har alltid hatt lyst på sex. Han også egentlig. Vi har hatt et greit sexliv, selv når barna var små. Men det siste året har jeg blitt ekstremt opphengt i sex. Tenker på sex hver dag, nesten hele tiden. Det siste jeg tenker på før jeg sovner. Jeg tror det skyldes alder og at jeg har hatt flere elskere og ONS. Ja, vet det er galt å være utro. Men alt er ikke sort/hvitt. Og jeg elsker faktisk min mann. Og har virkelig prøvd å unngå utroskap. Men når han ikke gidder å ta tak, ble det slik. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, uten at han bryr seg eller gjør noe med det. Jeg har sagt flere ganger til min mann at jeg har fått økt sexlyst og har lyst og behov for mer sex og å prøve ut nye ting. Han bare ler det bort, og sier jeg er sexgal. Jeg blir såret og skuffet og føler meg dum, kravstor og sexgal. Er jeg virkelig sexgal? Jeg har et ønske om å prøve ut mer som sagt. Har ikke prøvd ut så mye før min mann. Og vi har kun hatt vaniljesex. Noe som jeg egentlig har vært fornøyd med før. Har sagt jeg kan prøve analsex, men det vil han ikke. Jeg tenker også på å prøve ut med han og en mann ekstra. Flere fantasier. Men tørr ikke si det. Spurte han en gang om fantasier, feks en dame ekstra, og når han runker. Det sa han nei til. Så han gjør jo at jeg synes det er flaut å snakke om sex. Har prøvd litt på dirty meldinger, men ingen respons. Jeg synes faktisk han er kjedelig. Og burde være glad for en kåt og villig kone? Jeg får ofte oppmerksomhet fra mange menn. Noe jeg elsker, siden jeg ikke får bekreftelser fra han. Han vet jeg har behov for å flørte da. Jeg har sagt at jeg heller ønsker å høre noe fint fra han. Men ser ikke ut som han bryr seg eller blir sjalu. Men etter jeg har hatt sex med flere, har jeg funnet ut at jeg tenner på litt hard sex. Feks spanking, lugging og slik. Rimming og fingring i anal også. Spesielt det å bli dominert. Jeg ble sykt kåt av det. Alt jeg ønsker er at min mann skal bli mer direkte og ta for seg. Og vise at han begjærer meg. Har lyst på meg. Han blir fort kåt da. Men sier aldri noe fint eller dirty til meg. Dette er noe jeg savner veldig. Har også prøvd å si det til han, at jeg trenger bekreftelser. Han sier heller aldri at noe er deilig under sex, selv om det går (alt) fort for han. Så vi har ofte kjapp sex. Noe jeg også nyter. Men skulle ønske han kunne brukt litt mer tid. Jeg kunne egentlig hatt sex hver dag, flere ganger også. Vi har sex 1-2 ganger i uka. Jeg synes det er litt lite? Men han liker dessverre tydeligvis ikke å snakke om sex. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget. Bare lufte tankene. Blir snart gal av denne sextenkinga. Ønsker å kutte kontakt med andre menn og ikke være utro. Men siden min mann er slik, så blir jo fristelsen veldig stor. Føler ikke jeg får dekket mitt behov for nærhet. Noen råd? Uten om å dømme meg. Flere som har kjent på slik? Innafor å ha hemmelig elsker når partner ikke vil fornye sexlivet? Jeg ønsker ikke å skilles. Og jeg vil ikke fortelle om utroskapen. Det fører ikke noe godt med seg. Noen som kan forstå hvorfor jeg var utro? Anonymkode: a5567...34d Oj, så trist at din mann ikke er med på det. Trist og leit. Han burde jo vært mer keen og tent, når du så tydelig legger opp til mer sex, mer utforskende sex✨🌹 Håper det ordner seg for dere🌹 1
jabx Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 Kankskje alderen har innhentet ham? Han kan f.eks. gå til legen og sjekke testosteronnivået. 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #12 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja Anonymkode: 6f225...057 Altså til overskriften. Resten er bare nei, nei, nei. Klarer du ikke kontrollere deg selv? Anonymkode: 6f225...057
Hippogriff Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 Ja, det virker å være vanlig med økt sexlyst i løpet av 30-årene. «Dessverre» kan jeg melde at det hittil er like ille i 40-årene Det er synd at mannen din ikke møter deg på dette. Skjønner at det sitter langt inne for deg å skille deg, men en eller annen løsning må du jo finne på dette. Har du tenkt på å snakke mer alvorlig med ham om løsninger? Jeg ser vel på et samliv som en kontrakt som alltid kan reforhandles. Om det ikke funker for den ene parten, må det tas opp og da er det et felles ansvar å komme fram til en løsning. Dersom han ikke ønsker å møte deg i sexlivet, er han åpen for at du kan få frihet til å leve det ut med andre? Som du sikkert har skjønt så mener jo jeg at du må ta dette gjennom åpen kommunikasjon med mannen og aktive valg på din side (i siste instans skilsmisse om det må til). Men jeg antar det siste du trenger nå er moralisering. Jeg har vært der du er nå (minus utroskapen), så jeg har all mulig sympati for den sorgen du må kjenne på over hvordan livet ditt er nå. 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #14 Skrevet 20. desember 2020 Stakars mann sier bare jeg. Anonymkode: 71821...509 2
bava Skrevet 20. desember 2020 #15 Skrevet 20. desember 2020 (endret) Sikkert at han vet at du utro , og kanskje han vil at du kose deg ute siden han er ikke kåt som dæ ! Bare kos deg, du lever bare et liv ! Endret 20. desember 2020 av bava
knulleGuden666 Skrevet 20. desember 2020 #16 Skrevet 20. desember 2020 Du er i kategori drømmedame pga sexlyst 👍 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #17 Skrevet 20. desember 2020 Tenk om du hadde funnet både kjærlighet og samme sexlyst hos en annen mann? Jeg skjønner ikke hvorfor man må tviholde på et ekteskap/forhold når det mangler noe vesentlig. Og dette med hyppig sex virker jo ganske vesentlig for deg. Anonymkode: 266d6...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #18 Skrevet 20. desember 2020 Du er ikke unormal, og det blir ikke nødvendigvis mindre når du fyller 40. Eller 50. Jeg nærmer meg midten av 50-åra og først nå har det begynt å roe seg fysisk, men tankene og fantasien er fortsatt livlig... Anonymkode: 25f16...cfb
Chantielle Skrevet 20. desember 2020 #19 Skrevet 20. desember 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonse. Chantielle mod.
Bamseklemmer Skrevet 21. desember 2020 #20 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 14.22): Jeg har sagt flere ganger til min mann at jeg har fått økt sexlyst og har lyst og behov for mer sex og å prøve ut nye ting. Han bare ler det bort, og sier jeg er sexgal. Jeg blir såret og skuffet og føler meg dum, kravstor og sexgal. Er jeg virkelig sexgal? Noen råd? Uten om å dømme meg. Flere som har kjent på slik? Innafor å ha hemmelig elsker når partner ikke vil fornye sexlivet? Jeg ønsker ikke å skilles. Og jeg vil ikke fortelle om utroskapen. Det fører ikke noe godt med seg. Noen som kan forstå hvorfor jeg var utro? Anonymkode: a5567...34d Jeg tror han er fornøyd slik det er i dag, hvis han bare ler det bort og ikke åpner seg selv for dine spørsmål tror jeg nok det er han som er flau av å snakke om det... Jeg synes ikke du skal føle deg flau, sex skal være like naturlig å prate om som værmeldingen... Og jeg tror nok han har begynt å merke alderen, aktiviteten sier meg at han har dalende sexlyst og du har økende, og ulik sexlyst er aldri noen god kombo, forholdet er heller ikke bra hvis man skal bremse den andres lyster... Skal, skal ikke? Hvis det ikke nytter å prate, vil du nok ha det slik så lenge dere er sammen. Og tenk at du er bare kommet halvveis i sexlivet, du har jo iallefall 30 år igjen🤞...Forresten, for 15 år siden, sa han ikke at han skulle tilfredstille deg seksuelt i evig tid? haha, de fleste gjør nok det når de finner seg ei yngre kvinne som deg🤭 Du er ikke sexgal, du er ei nydelig kåtsara i ærlighet🧡 det positive med deg er at du ikke maser på sex, og heller prøver å finne ut løsninger som hemmer deg seksuelt. Hvis du bremser din kåthet og glede med sex, kommer diu til å bli ei bitter kjærring... og det tror jeg du har tenkt på... Men hvorfor bremse da? det er jo en stor helsegevinst av å være kåt og happy... Jeg kan forstå at du er utro, jeg har forlengst sluttet å dømme selv om jeg selv har blitt bedratt. Jeg er nok blitt den som du er utro med, det kommer av at jeg føler så sterk omsorg for de som sliter på hjemmefronten... også for at slike kvinner yter maksimalt, er flasketette, lett å prate med, lett å få dem lykkelig, og så godt å se dem så avslappet og tilfredstilt. Mulig noen synes jeg er rar, men jeg savner faktisk det synet og se at de setter sånn pris på å bli elsket og begjært. Da mener jeg dem som går hjem uten å ha en ond smak i munnen, de som er i tvil kommer ikke til sengs, men jeg prater gjerne med dem for å finne på løsninger🙄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå