AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Er så lei av de trøtte kvinnfolka her inne som ikke kan svare saklig på noe uten en bitchete undertone. Er dere her bare for å slenge dritt? Føler dere dere bedre av det? Anonymkode: f3f4d...934 3
Chiyo Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk. 5
Hr. Aktiv Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Chiyo skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk. Menn er født bitcher og kvinnehatere ref. kvinneguiden. Damer er på ingen måte bitcher eller mannehatere selv om de skriver som det. Det er bare nødvendig ref. kvinneguiden. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Chiyo skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk. Ja det er drittsekker her også, men flertallet er kvinner her. Og når dette er kvinneguiden bør de som hater kvinner forstå nettopp det, at flertallet er kvinner. Det virker som at de er her bare for å rakke ned på andre og være slem. De er direkte motbydelige. Anonymkode: f3f4d...934 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Menn er født bitcher og kvinnehatere ref. kvinneguiden. Damer er på ingen måte bitcher eller mannehatere selv om de skriver som det. Det er bare nødvendig ref. kvinneguiden. Dette er mitt inntrykk og, men saken er at det er flere motbydelige folk av begge kjønn her og flertallet er kvinner her. Derfor er det faktisk flere motbydelige kvinner enn menn her inne. Jeg virker motbydelig selv nå, men jeg er bare så lei. Å prøve å diskutere saklig her inne er visst meningsløst. Det nytter ikke. Anonymkode: f3f4d...934 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dette er mitt inntrykk og, men saken er at det er flere motbydelige folk av begge kjønn her og flertallet er kvinner her. Derfor er det faktisk flere motbydelige kvinner enn menn her inne. Jeg virker motbydelig selv nå, men jeg er bare så lei. Å prøve å diskutere saklig her inne er visst meningsløst. Det nytter ikke. Anonymkode: f3f4d...934 Har du tenkt på at de som svarer bitchy kanskje også er lei av å få slengt dritt på seg? Å være på kg er å være i en ond spiral. Anonymkode: 20e3b...3e2 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du tenkt på at de som svarer bitchy kanskje også er lei av å få slengt dritt på seg? Å være på kg er å være i en ond spiral. Anonymkode: 20e3b...3e2 Det må da kunne gå an å diskutere saklig. Jeg gir ihvertfall opp det nå. Anonymkode: f3f4d...934
Rant Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Og jeg er lei av folk som tolker kommentarer i verste mening. Selv om man er uenig, er man ikke nødvendigvis ufin. 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Rant skrev (1 minutt siden): Og jeg er lei av folk som tolker kommentarer i verste mening. Selv om man er uenig, er man ikke nødvendigvis ufin. Skulle ønske jeg kunne gi deg 1000 likes her.
Rant Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Catalina Culès skrev (1 minutt siden): Skulle ønske jeg kunne gi deg 1000 likes her.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Rant skrev (Akkurat nå): Og jeg er lei av folk som tolker kommentarer i verste mening. Selv om man er uenig, er man ikke nødvendigvis ufin. Jeg tåler at folk er uenige, men ikke motbydelige. Anonymkode: f3f4d...934 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det må da kunne gå an å diskutere saklig. Jeg gir ihvertfall opp det nå. Anonymkode: f3f4d...934 De har også gitt opp. Det er ingenting her som er mer spesielt for deg enn for dem. Anonymkode: 20e3b...3e2 2
Hedy Lamarr Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Jevnt over synes jeg anonymbrukere er mest bitchy (eller butchy som burde betydd det samme - men det er avsporing). Og med så mange menn som frekventerer kvinneguiden (!) så er det nok ganske mange av dem som poster dritt også. På den annen side så er det jo ikke sånn at alle kvinner må være enige ene og alene fordi vi er kvinner. Ingen krever at alle menn skal være enige bare fordi de er menn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 Det er vel bare din tolkning TS at man ikke liker andre kvinner bare fordi man er uenig i noe. Dette er et diskusjonforum. Det er nok meningene dine folk ikke liker, ikke kjønnet ditt. Anonymkode: 3972d...7b7 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Er reaksjoner og oppmerksomhet de vil ha, og hvilken bedre plass enn kvinneguiden kan tilby det? Anonymkode: 14a30...63a
vellyket_riking Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 Vi trenger rett og slett mer kjærlighet og omtanke samtidig som tanken er fri
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 Hedy Lamarr skrev (10 timer siden): På den annen side så er det jo ikke sånn at alle kvinner må være enige ene og alene fordi vi er kvinner. Ingen krever at alle menn skal være enige bare fordi de er menn. Det har jeg ikke sagt heller. Anonymkode: f3f4d...934
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #18 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 14.21): Er så lei av de trøtte kvinnfolka her inne som ikke kan svare saklig på noe uten en bitchete undertone. Er dere her bare for å slenge dritt? Føler dere dere bedre av det? Anonymkode: f3f4d...934 Menn er også frekke skal jeg si deg. Men er enig, man får plutselig angrep og syrlighet kastet etter seg for ingenting. Og det er anonymbrukere. Begynner å bli LEI Anonymkode: da7e2...34c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #19 Skrevet 18. desember 2020 Ganske enig! Er bare å se på alle innleggene om influencere og bloggere, der ser man virkelig hva slags type kvinner som henger her inne😂 Der kritiseres det over en lav sko. Sier ikke at alle på KG er slik, men de som bruker all fritid på å kritisere kjendiser/influencere og deres liv, er en egen rase😆 Anonymkode: bd327...f64
Silva Pluvialis Skrevet 18. desember 2020 #20 Skrevet 18. desember 2020 Chiyo skrev (På 16.12.2020 den 15.16): Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk. Hvordan? Det er jo veldig lett å oppfatte tonen i det folk skriver når folk hetser, går til personangrep, spekulerer og kommer med unødvendig krasse innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå