Gå til innhold

Kvinner som hater kvinner. Hvorfor i helsike er dere på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av de trøtte kvinnfolka her inne som ikke kan svare saklig på noe uten en bitchete undertone. Er dere her bare for å slenge dritt? Føler dere dere bedre av det? 

Anonymkode: f3f4d...934

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk.

• Liker 5
Skrevet
Chiyo skrev (3 minutter siden):

Hvordan kan du plukkete opp en "bitchete undertone" skriftlig? Og hvorfor spør du bare kvinner? Det burde vel være like gale om en mann er drittsekk på nett. Frekke folk kommer i alle slags grupperinger, og de trenger egentlig ikke ha noe grunn til å være frekk.

Menn er født bitcher og kvinnehatere ref. kvinneguiden. 

Damer er på ingen måte bitcher eller mannehatere selv om de skriver som det. Det er bare nødvendig ref. kvinneguiden.

• Liker 2
Skrevet
Chiyo skrev (3 minutter siden):

Ja det er drittsekker her også, men flertallet er kvinner her. Og når dette er kvinneguiden bør de som hater kvinner forstå nettopp det, at flertallet er kvinner. Det virker som at de er her bare for å rakke ned på andre og være slem. De er direkte motbydelige. 

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden):

Menn er født bitcher og kvinnehatere ref. kvinneguiden. 

Damer er på ingen måte bitcher eller mannehatere selv om de skriver som det. Det er bare nødvendig ref. kvinneguiden.

Dette er mitt inntrykk og, men saken er at det er flere motbydelige folk av begge kjønn her og flertallet er kvinner her. Derfor er det faktisk flere motbydelige kvinner enn menn her inne. Jeg virker motbydelig selv nå, men jeg er bare så lei. Å prøve å diskutere saklig her inne er visst meningsløst. Det nytter ikke. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette er mitt inntrykk og, men saken er at det er flere motbydelige folk av begge kjønn her og flertallet er kvinner her. Derfor er det faktisk flere motbydelige kvinner enn menn her inne. Jeg virker motbydelig selv nå, men jeg er bare så lei. Å prøve å diskutere saklig her inne er visst meningsløst. Det nytter ikke. 

Har du tenkt på at de som svarer bitchy kanskje også er lei av å få slengt dritt på seg? Å være på kg er å være i en ond spiral.

Anonymkode: 20e3b...3e2

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du tenkt på at de som svarer bitchy kanskje også er lei av å få slengt dritt på seg? Å være på kg er å være i en ond spiral.

Det må da kunne gå an å diskutere saklig. Jeg gir ihvertfall opp det nå. 

Skrevet

Og jeg er lei av folk som tolker kommentarer i verste mening. Selv om man er uenig, er man ikke nødvendigvis ufin. 

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Og jeg er lei av folk som tolker kommentarer i verste mening. Selv om man er uenig, er man ikke nødvendigvis ufin. 

Skulle ønske jeg kunne gi deg 1000 likes her. 

Skrevet
Catalina Culès skrev (1 minutt siden):

Skulle ønske jeg kunne gi deg 1000 likes her. 

:hug:

Skrevet
Rant skrev (Akkurat nå):

Jeg tåler at folk er uenige, men ikke motbydelige. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det må da kunne gå an å diskutere saklig. Jeg gir ihvertfall opp det nå. 

De har også gitt opp. Det er ingenting her som er mer spesielt for deg enn for dem. 

• Liker 2
Skrevet

Jevnt over synes jeg anonymbrukere er mest bitchy (eller butchy som burde betydd det samme - men det er avsporing). Og med så mange menn som frekventerer kvinneguiden (!) så er det nok ganske mange av dem som poster dritt også. 

På den annen side så er det jo ikke sånn at alle kvinner må være enige ene og alene fordi vi er kvinner. Ingen krever at alle menn skal være enige bare fordi de er menn. 

• Liker 2
Skrevet

Det er vel bare din tolkning TS at man ikke liker andre kvinner bare fordi man er uenig i noe. Dette er et diskusjonforum. Det er nok meningene dine folk ikke liker, ikke kjønnet ditt.  

Anonymkode: 3972d...7b7

• Liker 3
Skrevet

Er reaksjoner og oppmerksomhet de vil ha, og hvilken bedre plass enn kvinneguiden kan tilby det? 

Anonymkode: 14a30...63a

Skrevet

Vi trenger rett og slett mer kjærlighet og omtanke samtidig som tanken er fri

Skrevet
Hedy Lamarr skrev (10 timer siden):

På den annen side så er det jo ikke sånn at alle kvinner må være enige ene og alene fordi vi er kvinner. Ingen krever at alle menn skal være enige bare fordi de er menn. 

Det har jeg ikke sagt heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 14.21):

Er så lei av de trøtte kvinnfolka her inne som ikke kan svare saklig på noe uten en bitchete undertone. Er dere her bare for å slenge dritt? Føler dere dere bedre av det? 

Menn er også frekke skal jeg si deg. Men er enig, man får plutselig angrep og syrlighet kastet etter seg for ingenting. Og det er anonymbrukere. Begynner å bli LEI

Anonymkode: da7e2...34c

• Liker 1
Skrevet

Ganske enig! Er bare å se på alle innleggene om influencere og bloggere, der ser man virkelig hva slags type kvinner som henger her inne😂 Der kritiseres det over en lav sko.

Sier ikke at alle på KG er slik, men de som bruker all fritid på å kritisere kjendiser/influencere og deres liv, er en egen rase😆

Anonymkode: bd327...f64

Skrevet
Chiyo skrev (På 16.12.2020 den 15.16):

Hvordan? Det er jo veldig lett å oppfatte tonen i det folk skriver når folk hetser, går til personangrep, spekulerer og kommer med unødvendig krasse innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...