GÃ¥ til innhold

Spreng i brystene, uke 28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊 jeg er andregangsfødende og 28+5 nå. De siste dagene har jeg fått spreng i brystene, som da jeg ammet første og noen ganger "meldte puppen seg", ofte påvirket av dattera mi, men ofte helt tilfeldig. Idag så jeg det kom noe væske ut, ikke gult, men gjennomsiktig.

Er ikke det innmari tidlig? Hva skal jeg gjøre med det? Bør jeg pumpe eller kan man spare så babyen får i seg sånn gul melk som kommer først eller hva? 

Anonymkode: a1ddc...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig å få råmelk så langt som du har kommet 🙂 med første fikk jeg råmelk før uke 20, såpass mye at jeg lakk en hel del. Du trenger ikke pumpe, råmelka er der uansett 🙂

Anonymkode: 5c387...fbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke uvanlig å få råmelk så langt som du har kommet 🙂 med første fikk jeg råmelk før uke 20, såpass mye at jeg lakk en hel del. Du trenger ikke pumpe, råmelka er der uansett 🙂

Anonymkode: 5c387...fbc

Okay så den forsvinner ikke liksom? 😅 Da får jeg håpe det holder seg noenlunde greit. Kan nesten ikke tenke på babyen i magen uten at det begynner å krible.. 

Får kjøpe pads da hehe. 

Anonymkode: a1ddc...b88

Skrevet

Er førstegangs og fikk i uke 24. Jeg vet man ikke bør stimulere brystvortene, men aaaav og til gjør jeg det fordi det gjør så sykt vondt, og så snart jeg får ut et par dråper stopper det... 😅 Er for det meste helt blankt, men har kommet noe gult ut også. Hvis jeg sover uten sportsbh så lekker det og jeg får masse flekker på t-skjorten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...