AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Har ei venninne som ønsker seg parfyme og dusjsåpe til jul. Tenkte på gaveeske med begge deler, men hvor får jeg kjøpt det til max 350 kr? Tar også gjerne i mot tips til god parfyme i samme prisklasse :) Anonymkode: f15d0...28e
solmåneogstjerner Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 (endret) De har massevis av slike pakker i alle prisklasser på vita, cubus osv. I tillegg til på parfymerier. Endret 16. desember 2020 av solmåneogstjerner 1
Kenelz Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Rituals? Om det er snakk om parfymerte produkter som krem, dusjskum, skrubb, duftlys, bodymist, osv. 🤍 Trygt å kjøpe det! Ville ha styrt unna å kjøpt parfyme-parfyme da man virkelig kan bomme på duften, altså at det luktet godt på deg men ikke henne da dere har ulik Ph-verdi i kroppen. Kjøpte en dior parfyme som luktet godt på venninnen min men bokstaveligtalt bål på meg. 🤢🤢 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 I fjor hadde ingen av dem det her jeg bor så trodde kanskje det var slutt på det. Eller de hadde noen i type Hello Kitty og lignende 😛 Har ikke mulighet til å reise selv pga skade, så må sende noen og vil helst slippe og sende de i ørten butikker Anonymkode: f15d0...28e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Kenelz skrev (1 minutt siden): Rituals? Om det er snakk om parfymerte produkter som krem, dusjskum, skrubb, duftlys, bodymist, osv. 🤍 Trygt å kjøpe det! Ville ha styrt unna å kjøpt parfyme-parfyme da man virkelig kan bomme på duften, altså at det luktet godt på deg men ikke henne da dere har ulik Ph-verdi i kroppen. Kjøpte en dior parfyme som luktet godt på venninnen min men bokstaveligtalt bål på meg. 🤢🤢 Ja, er fult klar over det Men hun ønsker seg kun parfyme og heller ikke noe spesifikt merke. Så jeg tenker det er en risiko hun velger og ta 😅 Anonymkode: f15d0...28e
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, er fult klar over det Men hun ønsker seg kun parfyme og heller ikke noe spesifikt merke. Så jeg tenker det er en risiko hun velger og ta 😅 Anonymkode: f15d0...28e Dersom hun ønsker seg parfyme (og ikke bare "godlukt"), må du som oftest opp i en høyere prisklasse. Parfyme er dyrt. Men EDP og EDT er billigere. Likevel, er det ikke mye du får for 350. Men her er en link du kan se på. Ser ut som om de har butikker ganske mange steder. https://www.kicks.no/parfyme/dame/gaveesker?q=&sortBy=price&count=24 Anonymkode: 26c72...788
Kenelz Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 52 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, er fult klar over det Men hun ønsker seg kun parfyme og heller ikke noe spesifikt merke. Så jeg tenker det er en risiko hun velger og ta 😅 Anonymkode: f15d0...28e Bodymist er også en parfyme, men langt rimeligere og «tryggere». Du kan jo vurdere det om det er noe som hun kunne ha tenkt seg? 😊😊 Om det er helt utelukket *sukk, da rituals har kjempe gode og rimelige kvalitets gavesett i mange forskjellige dufter* så har jeg sett parfyme/etc. gavesett på Normal!
Roci Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 Riktignok EdT og bodylotion, men i riktig prisklasse: https://www.blush.no/product/1175497/parfyme/dameparfyme/zadig-voltaire-girls-can-do-anything-edp-body-lotion https://www.blush.no/product/1167567/parfyme/dameparfyme/elizabeth-arden-white-tea-edt-body-lotion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå