AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg har de to siste månedene slanket meg. De tre siste ukene har jeg veid meg. Tror jeg var ca 65 ved «slankestart». For to uker siden veide jeg 61,5 kg og nøyaktig en uke etterpå var jeg 59,5. Veide meg hver dag og var forundret på hvor fort det gikk. I dag er dette en uke siden, og jeg har bare gått ned 100 gram. Kostholdet er det samme, så jeg skjønner ikke dette. Noen som har en forklaring på dette? Kan vekten feks stå stille noen uker før den går videre ned? Er litt utålmodig siden jeg kunne tenje meg å være 58 kg til jul, men skjønner at dette kanskje ikke er realistisk😄 Anonymkode: b4f04...7a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Del Skrevet 16. desember 2020 Vekta svinger, helt uavhengig av om du slanker deg eller ikke, med alt fra ingenting til et par kilo, fra dag til dag, og over noen dager. Du har bare ikke vært klar over det fordi du ikke har veid deg ofte og lenge nok til å oppdage det. Anonymkode: b9134...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 16. desember 2020 #3 Del Skrevet 16. desember 2020 Du veier deg hver fredag morgen. Det vil bidra til beste og mest riktig mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Del Skrevet 16. desember 2020 Det er helt normalt at vekta svinger, vektnedgang kan gå i rykk og napp. Anonymkode: c51d6...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Del Skrevet 16. desember 2020 Vekt påvirkes faktisk av månefaser, så akkurat nå er flere av oss på et platå. Hvis du veier daglig over en lang periode kan du se sånne trender. Menssyklus har også innvirkning på mange. Anonymkode: c1184...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi1987 Skrevet 16. desember 2020 #6 Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg går alltid ned i vekt, si mellom 0,8 og 1 kilo, så stagnerer jeg i gjerne to-tre uker, og så går jeg ned 0,8 til 1 kilo igjen. Sånn har det vært de siste 6 mnd. Begynner å bli vant og kjent med det nå. Det er helt vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Del Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 14.11): Vekt påvirkes faktisk av månefaser, så akkurat nå er flere av oss på et platå. Hvis du veier daglig over en lang periode kan du se sånne trender. Menssyklus har også innvirkning på mange. Anonymkode: c1184...04a Har du noen kilder til dette? Skulle gjerne lest om det Eller kan du utdype litt mer? Anonymkode: c51d6...c11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå