Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.Jeg sendte en mail til medlem Høyre flere ganger i løpet av dette året,og får tilbakemelding at de ikke finner meg på listen.Allikevel fortsetter de å sende meg eposter.Nå fikk jeg en varselfaktura fra de om at Høyre(partiet) har sendt meg en efaktura som ligger på min nettkonto,med forfall i januar.Noen som vet hvilken epostadresse jeg kan sende oppsigelsen min til for å bli tatt på alvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send Mail til lokalforeningen din, med kopi til sentralt. Henvis til fakturaen du har fått, gjerne fakturanr eller tilsvarende. Medlemsnummeret ditt står sikkert på e-fakturaen.

Anonymkode: 04d7f...117

Skrevet

Prøvde å melde meg ut av AUF etter at de lurte meg inn som medlem med gratis pizza.

Ser ut som jeg fremdeles står på listene sånn at dem kan få støtte for Arbeiderpartiet, selv om jeg ikke betaler kontigent 🙃

Jaja, jeg får ikke regning så da er jeg fornøyd.

Anonymkode: 59f1b...2de

• Liker 1
Skrevet

Ikke betal.

Gå til VG, så tar de deg på alvor.

Anonymkode: d01a7...662

• Liker 1
Skrevet

Oppblåste medlemslister for å få mer støtte. Bør slås hardt ned på. Håper det blir tatt tak i.

Anonymkode: 8c023...7a4

• Liker 1
Skrevet

Oi - akkurat samme har skjedd meg i høst!!! Får ikke sendt Mail om at jeg vil melde neg ut, for mailadressen min finnes visst ikke i systemet... men faktura får de sendt ut! 😫

Anonymkode: 5c9f1...305

Skrevet

Kan høres ut som at lokallaget ikke har fått med seg at du har meldt deg ut fra sentralt hold? Kanskje ta kontakt med dem

Anonymkode: c4ed2...bc8

Skrevet

Men slapp av, man blir ikke regnet som et offisielt medlem av et parti med mindre man betaler kontingent. Får ikke noe statlig støtte osv for ikke betalende medlemmer 

Anonymkode: c4ed2...bc8

Skrevet

Prøv partiets personvernombud, i følge nettsiden er det [email protected].

Anonymkode: 7fb52...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...