AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 jeg har bestillt en pakke og den har enda ikke kommet kundeservicen dems er også utrolig dårlig. noen som har opplevd det samme med "helt hjem"? Anonymkode: f07d1...06d 1
Titania Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Har delt erfaring. Enten tar det en evighet, eller så går det ganske fort. Flest erfaringer med at det tar lang tid, så unngår de som oftest.
Lipyros Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Jepp. Samt at "helt hjem" var å slenge pakken under postkassestativet i øs pøs regnvær.... TO ganger til og med. Lite hjelp fra kundeservice annet enn "oi da. Vi skal gi beskjed til sjåføren" 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har bare god erfaring, både som sender og mottaker. Og trackingen er bra. Når ble pakken sendt og hva sier trackingen? Anonymkode: 506a2...869 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 God erfaring med kundeservicen. Men pakkene kommer sjeldent frem til meg. Jeg unngår helt hjem hvis mulig. Anonymkode: 3961e...213 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Dårlig erfaring. Da jeg bestilte pakken så stod det at pakken ville bli levert til post i butikk eller i postkassen hvis det var plass. Jeg hadde ikke haket av for "helt hjem" eller noe. Pakken var verdt nesten 2000kr. Fulgte med på sporing og så ut som pakken kunne komme dagen etter. Fikk plutselig melding kl 0710 om at pakken var kommet i postkassen. Jeg var allerede kjørt til jobb (kjørt for 5min siden), men valgte å snu siden jeg var så spent på pakken. Men til min store overraskelse hang den i en pose festet på postkassen. Veldig glad for at jeg hadde mulighet til å snu, for det går veldig mange forbi postkassen daglig. Og veldig lett å bare ta med seg... Meldingen kom fra "helt hjem", men da jeg bestilte så måtte jeg opplyse om adresse og nærmeste post i butikk kom opp. Så hadde overhodet ingen anelse om at posten bare plutselig kunne bytte slik. Anonymkode: 50880...33c 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har bare god erfaring, både som sender og mottaker. Og trackingen er bra. Når ble pakken sendt og hva sier trackingen? Anonymkode: 506a2...869 det har tatt ca 4 dager nå siden jeg fikk bekreftelse på at pakken er sendt og forventet i min postkasse. jeg bestillte heller ikke service fra "helt hjem" så at det er de som skal levere pakken skjønner jeg ikke. jeg fikk meld av de for flere dager siden om at pakken forventes kl 07:00 dagen etter jeg bestillte (4 dager siden) jeg ringte de i går og da fikk jeg beskjed om at de ikke har hentet pakken enda og at pakken er ved postnord. jeg ønsket heller ikke pakken helt hjem da jeg bor i blokk så jeg måtte korigere de ca 4 ganger om at jeg ønsker og hente på postkontor.😬😤 når jeg sporer pakken står det bare at den er på vei. Anonymkode: f07d1...06d 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 skal ihvertfall ikke benytte meg mer av "helt hjem" Anonymkode: f07d1...06d 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 har prøvd og ringe dem og kontakte de på chat men de har visst tekniske problemer så nå får jeg ikke tak i de😠 Anonymkode: f07d1...06d 2
Angelheart2 Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 https://borsen.dagbladet.no/nyheter/slaktes-for-pakkerot---logn/73178265 Er visst ikke så rent få som sliter med Helt hjem for tiden... 2
Pås Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Jeg fikk melding om at pakken var levert, det var den IKKE! Prøvde å få kontakt med dem via nettsiden deres, men fikk bare feilmeldinger! Det gikk en ukes tid da jeg fikk telefon fra noen i nabolaget, de hadde fått pakke i sin postkasse... jeg er skikkelig misfornøyd! 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 De sliter med å finne frem her, gata jeg bor i endret adresse pga kommunesammenslåing. Det tok tre forsøk i løpet av en uke før de faktisk leste beskrivelsen jeg la inn (type les gateskilt og ikke se på google maps men bruk 1881, kjør helt inn og så ser du et gult hus). De har litt tungt for det tydeligvis, men det er den eneste dårlige erfaringen jeg har. Anonymkode: 46a9b...881 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har bare god erfaring, både som sender og mottaker. Og trackingen er bra. Når ble pakken sendt og hva sier trackingen? Anonymkode: 506a2...869 Ikke ts, men jeg får bare beskjed om at det ikke er tracking på pakken Anonymkode: be108...968 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 om jeg ikke får pakken kan jeg da kreve at helt hjem (erstatter) betaler meg beløpet på pakken? er jo ikke min feil at de ikke gjør jobben sin Anonymkode: f07d1...06d 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 Tidligere så fikk jeg pakker fra dem i pose på postkassen. Ikke spesielt begeistra for det. Levering tok ofte en uke. I det siste har pakker levert med "helt hjem" kommet som hent i butikk (postnord) i stedet, så mulig de har lagt ned helt hjem her i området. Anonymkode: 1318c...432 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 God erfaring. Pakkene kommer innen en uke. Nå før jul kan det ta opptil 2 uker fordi det er mye pakker og stort press. Men dette gjelder også fra butikkene da bestiller fra Anonymkode: ddc3f...e78 1
Jytte Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): det har tatt ca 4 dager nå siden jeg fikk bekreftelse på at pakken er sendt og forventet i min postkasse. jeg bestillte heller ikke service fra "helt hjem" så at det er de som skal levere pakken skjønner jeg ikke. jeg fikk meld av de for flere dager siden om at pakken forventes kl 07:00 dagen etter jeg bestillte (4 dager siden) jeg ringte de i går og da fikk jeg beskjed om at de ikke har hentet pakken enda og at pakken er ved postnord. jeg ønsket heller ikke pakken helt hjem da jeg bor i blokk så jeg måtte korigere de ca 4 ganger om at jeg ønsker og hente på postkontor.😬😤 når jeg sporer pakken står det bare at den er på vei. Anonymkode: f07d1...06d Fikk pakke levert i dag sammen med avisa, pakken ble sendt fredag. Hvis du har måttet korrigere flere ganger kan det ha blitt rot i systemet. Bor i blokk, men har greie naboer, ingen som stjeler her. Men når det er sagt har jeg liten erfaring med rett-hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå