AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Del Skrevet 16. desember 2020 Vil du anbefale det? I såfall hvilken liker du best? Anonymkode: 7fab1...789 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retnuhfilM Skrevet 16. desember 2020 #2 Del Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vil du anbefale det? I såfall hvilken liker du best? Anonymkode: 7fab1...789 Jeg har Rituals Hammam. Synes den gir en frisk og ren lukt i bilen. Kona er ganske sensitiv på lukter, men denne liker hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Del Skrevet 17. desember 2020 Hvorfor parfymere bilen? Er det ikke bedre å fjerne kilden til uggen lukt istdf.? Anonymkode: e5d13...91e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retnuhfilM Skrevet 17. desember 2020 #4 Del Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvorfor parfymere bilen? Er det ikke bedre å fjerne kilden til uggen lukt istdf.? Anonymkode: e5d13...91e Det er ikke noe uggen lukt i min bil, den blir rengjort regelmessig. Det er egentlig ikke noe særlig lukt i det hele tatt, så jeg synes det er hyggelig med en frisk duft 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Del Skrevet 26. desember 2020 Ja har prøvd hammam, nå har jeg sakura. Begge er veldig gode, og lukter rent og behagelig. Anonymkode: 1c821...fb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå