AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Jeg har kjøpt en katteseng og en kattehule til kattungen, men han bryr seg ikke i det hele tatt😅 Har dere noen tips til hvordan jeg får han til å ville sove der? Har prøvd med litt kattemynte osv. Anonymkode: 4d16b...2ab
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Høres meget kjent ut. Vi hadde også kjøpt katteseng, ble kanskje brukt en gang. Er bare å akseptere at katten finner sine egne sovesteder. Anonymkode: e8895...4e0 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Hehe, nei. Kjøpte en gang en seng til min katt, den ble brukt i hele 10 minutter. Har funnet ut at det generelt er dårlig investering å kjøpe slikt til katter Min har "bare" kattedo (og sand), et klorestativ, mat og vann, og litt leker. De gøyeste lekene hun vet om er laser og hyssing, så hun er billig i drift. Og hun legger seg helst på sofa, seng, eller et teppe De skjønner hvor det er mest behagelig i huset, og går dit. Det eneste jeg tenker du kan prøve i tillegg er å gjøre det ekstra varmt der eller litt skjermet, lage et lite "fort" med noe tepper rundt? Anonymkode: 0e90c...0b9 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Katter sover der de vil 😅 Anonymkode: 59cfd...5f0 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Vi bygget om en gammel TV til katteseng til min pus som hun aldri ville bruke, uten å forklare hvorfor. Heldigvis har hun ombestemt nå. Jeg tror det at katter ikke er så begeistret for endringer er vesentlig. Hun har hatt den tilgjengelig over tid og den lukter nå trygt og hjemme. At den er plassert nært varmekilde, og er myk og behagelig tror jeg også spiller inn. Så det lureste du kan gjøre er å være tålmodig, og kanskje sette den på ett kulere sted. Noen katter liker seg best i høyden, nær varme, eller på et skjermet sted, eller ett sted med utsikt. Kanskje observere hva din pus foretrekker? Anonymkode: c8a91...300
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Vi har hatt katter i mange år. Samtlige bytter på hvor de sover. En periode har de en favorittplass, en annen periode velger de et annet sted. Eneste som er 100% favorittplass, er senga vår om natten. Den har ingen konkurranse. Men på dagtid velger de forskjellige soveplasser. Akkurat nå liker yngstepusen seg på toppen av et bord vi aldri bruker. Eldstepusen har gjenoppdaget en "huleseng" vi kjøpte på Ikea ifjor. Anonymkode: 38242...d10 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Da vi kjøpte en fin seng til pus brukte han esken den kom i som seng. Anonymkode: a889e...9bb 10
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Katter sover hvor de vil. De har også en tendens til å flytte på seg. Én periode så skal de ligge i hjørnet i sofaen, så blir stolen ved spisebordet en favorittplass en stund. De neste ukene er det vinduskarmen. De er ikke hunder som liker å ligge på samme plass hele livet. Om du venter lenge nok, så kan det godt være at katten bruker den nye kattesengen en periode før den skifter liggeplass igjen Anonymkode: 1dddd...d70
Trolltunge Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Har innsett for lenge siden at katten sover der katten vil. Våre små hunder setter imidlertid pris på innkjøp til katten. 😄
Rumle Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Jeg kjøpte en skikkelig fin seng til min gamle pus, hun lå på det harde parkettgulvet og kikket på den. Jo mer hun skjønte at jeg ville at hun skulle prøve den, jo mer uaktuelt ble det Sengen endte opp på loftet 1
Rant Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Katter sover der dem selv ønsker å sove.
Ville91 Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 En pappeske slår aldri feil her, til og med tomme eggekartonger ses det monn i av mine 😅 Har enda ikke lykkes å få dem til å bruke sengene eller hulene jeg har kjøpt..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 En av mine sover alltid i "hengekøye", har hatt to ulike og hun elsker begge! En sover der det passer han, i senga, i sofa, midt på gulvet på rygg med bena i været, i skohylla, eller i vinduet. Sistemann foretrekker gulvet, helst i ett hjørne på soverommet, eller under spisebordet. Legger jeg fram ett pledd til han, eller noe annet mykt, så finner han seg ett annet sted på gulvet. Anonymkode: 01749...cb1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 Dette virker kjent. Kjøpte noe ala denne Den har ikke vært i bruk...
Rumle Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Dette virker kjent. Kjøpte noe ala denne Den har ikke vært i bruk... 😍 En sånn har jeg lyst på!
Nerine_ Skrevet 16. desember 2020 #16 Skrevet 16. desember 2020 Gratulerer, du har fått en helt normal katt😅 5
Gjest Daryl Dixon Skrevet 16. desember 2020 #17 Skrevet 16. desember 2020 Rumle skrev (Akkurat nå): 😍 En sånn har jeg lyst på! Ja, en human size!
Rumle Skrevet 16. desember 2020 #18 Skrevet 16. desember 2020 Daryl Dixon skrev (4 minutter siden): Ja, en human size! Ja! Var det jeg så for meg
Minya Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 16 hours ago, Rumle said: 😍 En sånn har jeg lyst på! Jeg også! XD 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå