AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig, men det står liksom helt stilt. Hva kan jeg skrive som en liten hilsen fra toåringen til en annen toåring i barnehagen på julekort? Trenger ikke være mer enn en linje. Hadde satt stor pris på noen forslag! Anonymkode: 2f515...93d
Lipyros Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Tja. Kommer an på hvor mye plass du har da. Men her er noen forslag: Den beste tiden i året er endelig tilbake, og snart står nissen utålmodig klar på taket, flaks at du i år har vært ekstra god og snill, slik at gavene inneholder akkurat det du vil. -- God jul fra lille meg til lille deg (kanskje med et malt håndavtrykk eller noe. Har sett noen gjøre det på Pinterest) -- Jeg er et lite reinsdyr, og jeg er klar til å fly, jeg skal dra julenissens slede høyt, høyt opp i sky. Nå er julen endelig her og alle gavene må nå frem, slik at julefreden kan senke seg i alle i de tusen hjem. -- God jul xx. Jeg håper nissen kommer med mange fine gaver. Hilsen yy
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): hilsen fra toåringen til en annen toåring God jul, gleder meg til å leke masse med deg neste år! Anonymkode: c48a9...d10 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Tusen takk for fine forslag! Anonymkode: 2f515...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå