AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Jeg er nå gravid i uke 31. Jeg prøver å holde meg i form ved å gå tur så ofte jeg orker men har i det siste begynt å få en del kynnere etter bare 10 minutter. Ofte er disse kynnerne fordi jeg må på do, men jeg tømmer alltid blære rett før jeg går og passer på å ikke drikke så mye før jeg skal gå. Men jeg holder altså ikke ut i 10 min ute før jeg begynner å få ubehag i magen. Betyr det at jeg må ta det enda mer med ro? Må jeg ligge på sofaen de neste 9 ukene?😩 Høres så kjeeeedelig ut Anonymkode: 836e3...717 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Sånn har jeg hatt det siden uke 19 (nå i uke29), skikkelig slitsomt 😫 Jeg vet ikke hva som kan hjelpe, jeg slapper mye av, men får kynnere så snart jeg begynner å gå. Eller endrer stilling, eller må på do, eller går på do 😅 Anonymkode: 223a0...f4a 1
c0ffebe4n Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Jeg fikk en del kynnere så snart jeg kom inn i tredje trimester, bare 10-15 min inn i turene mine. Er 36+2 nå og får kynnere bare jeg rydder på kjøkkenet, sitter i ro eller går tur - da er det ekstra ille, må ta pauser hele tiden når jeg er ute. Man bør jo ta det med ro når kynnerne kommer så ofte, så jeg går ikke lange turer, går i saakte tempo og tar masse pauser. Jeg har hund, så går hovedsaklig pga henne, haha. Men jeg tror jo også at litt gåing er viktig, så lenge man hører på kroppen. Kjenner til grensene mine nå, så av og til går jeg bare 5 min en vei og 5 min tilbake, så jeg ikke går lenger enn 10 min i slengen, fordi jeg vet at jeg får kynnere etter kynnere dersom jeg går lenger. ☺️
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Jeg var også skikkelig plaget med det, og har hund, så jeg gikk rett og slett sakte og tok pauser hele tiden. Det aller verste var egentlig å gå på hard asfalt eller kjøpesentergulv, hvis jeg fant en relativt flat skogssti kom jeg lenger. Jeg hadde med meg kakao på termokopp og tok kakaopause omtrent hvert 5. minutt. Anonymkode: ab21f...9a1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg var også skikkelig plaget med det, og har hund, så jeg gikk rett og slett sakte og tok pauser hele tiden. Det aller verste var egentlig å gå på hard asfalt eller kjøpesentergulv, hvis jeg fant en relativt flat skogssti kom jeg lenger. Jeg hadde med meg kakao på termokopp og tok kakaopause omtrent hvert 5. minutt. Anonymkode: ab21f...9a1 Høres ut som en fin tur 😊 kanskje jeg skal gjøre det samme. Anonymkode: c4cdf...4cc
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Sånn har jeg hatt det siden uke 8 😩 er i uke 32 nå... Mye sofa og lite tur for å si det sånn. Om jeg ikke stopper opp og lar kynnere gå over blir jeg skikkelig svimmel og uvel, så jeg har liksom ikke klart å finne en god balanse. Anonymkode: f5f8f...ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå