AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Endelig skjedde det! Dattera har sluppet bomba om at hun har fått seg kjæreste, og kjæresten skal være med hit i jula. Mannen min og jeg feiret nyheten om en svigersønn med litt vin, og vi gleder oss til julaften. Barna våre har aldri tatt med en kjæreste hjem, frykten for at vi aldri skulle få oppleve å få barnebarn forsvant med denne gladnyheten. Nå er vi spente, men jeg har ingen erfaring med å møte svigersønner. Hva tillater dere, dele rom? De er i slutten av 20-åra. Hva kjøper vi i julegave til vår første svigersønn? Gledelig jul! Anonymkode: 77e86...28b 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tillater dere, dele rom? De er i slutten av 20-åra. Atte hæ? 😂 Anonymkode: 85733...96a 12
uglejenta Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Hvis dere er så ivrige etter barnebarn må dere i allefall la dem dele rom, særlig når de er voksne. Gave er vanskelig til noen man ikke kjenner, spør datteren deres om han har noen hobbyer, og kjøp evt gavekort på elkjøp el. lignende 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Endelig skjedde det! Dattera har sluppet bomba om at hun har fått seg kjæreste, og kjæresten skal være med hit i jula. Mannen min og jeg feiret nyheten om en svigersønn med litt vin, og vi gleder oss til julaften. Barna våre har aldri tatt med en kjæreste hjem, frykten for at vi aldri skulle få oppleve å få barnebarn forsvant med denne gladnyheten. Nå er vi spente, men jeg har ingen erfaring med å møte svigersønner. Hva tillater dere, dele rom? De er i slutten av 20-åra. Hva kjøper vi i julegave til vår første svigersønn? Gledelig jul! Anonymkode: 77e86...28b omg Anonymkode: deed4...8d6 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 Ville kjøpt gave ja. Trenger ikke være noe voldsomme greier, men fint å gi noe for å vise at man bryr seg og er glade for at han feirer jul med dere. Tja.. Dere kan jo la de dele rom. Legg en madrass på gulvet om det er kleint å la de dele seng. Det gjorde svigers her. Året etterpå hadde gjesterommet fått en dobbeltseng og en reiseseng til baby 😉 Anonymkode: f037d...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Haha, dere får øve dere litt på å være avslappet og kule. Og ja, de får dele rom, og alt annet som vanlige oppegående par gjør. Spør datteren din ang gave! Anonymkode: c817a...176 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Klart de må få dele rom! Gi datteren din penger, så fixer hun gave til han fra dere. Senk skuldrene og slapp av, han er bare et menneske. Tips: la vær å "overlike" han, bare fordi dere er begeistret. Det blir for sårt for datteren deres om dere forelsker dere i han, og frem snakker han hele tiden. Da settes hun i skyggen av kjæresten, og det er IKKE greit. (Min mor gjør sånt, og det er sykt trist). Anonymkode: 3c96a...136 1
Mrs.Under Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Dele rom? Jeg trodde først at dette var 15 åringer det dreide seg om! Selvsagt skal de dele rom. Julegave bør ikke være så stor i år, neste år kan dere gi mer, eller en felles gave til de begge. Gavekort på elkjøp var nevnt her, god ide, men maks 500 kr. Utover det, ta høyde for at dere syns han er en dust og at deres datter fortjener bedre. Men ta uansett godt i mot han og vær hyggelige svigerforeldre. Lykke til! 3
Sirah Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Så klart skal de dele rom, de er jo ikke 15 år gamle! Spør din datter hva han ønsker seg og kjøp en gave ut i fra det 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Dele rom???? De er jo kjærester! Barnebarn???? Dere har ikke møtt fyren enda. Snakk om å skape press på et nyforelska par! Tenk om de ikke kan eller ønsker å få barn? Anonymkode: 86790...6cc 5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #11 Skrevet 16. desember 2020 Selvsagt er innlegget en spøk når han sier dele rom. Anonymkode: b1d88...d05 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå