Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta
Skrevet

Familievennlig, interessant og givende. Og for en livsglad og flott familie som åpnet serien!

Denne kommer jeg helt garantert til å følge med på. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så bare siste halvdel av programmet, men jeg syns d virket som en fin serie, ja. Litt merkelig at noen ønsker å stå fram med så mye personlig i en sånn serie på TV, men dem om det. Det gav iallefall meg noe å se på dem. D var en flott familie!

Skrevet

Jeg blir hekta på sånt, jeg. Reality-reality!

Herlig familie!

Skrevet

Neiiiiii, glemte å se på! :tristbla: Går det reprise senere?

Gjest Violetta
Skrevet

Helt annerledes reality i hvert fall, for vanlig reality er jeg utrolig lei av.

Jeg kunne heller aldri vært så åpen om mitt privatliv på tv, men er imponert over dem som tør...

Skrevet

Synes også det virket veldig bra! Selvom jeg blir veldig overrasket over at folk faktisk går på tv og bretter ut hele livet sitt...Men, men! Virket som en veldig livsglad familie en så i dag i allefall! Og godt at alt ordnet seg! :)

Gjest Trolletrine
Skrevet

Åååhhh...den var kjempefin.Satt og småsippet litt,jeg :sjenert:

Skrevet

Helt enig! Synes det virket som en kjempe fin serie, kommer definitivt til å følge videre med på den ;)

Skrevet
Helt enig! Synes det virket som en kjempe fin serie, kommer definitivt til å følge videre med på den ;)

:enig_anim:

Elsker sånne serier!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Utrolig flott serie. Jeg så på det i går og tårene rant nedover kinnet. Jeg vet hvem Dag er og sønnen Daniel. Litt spesielt å se noen kjente på tv. Sønn hans er veldig koselig og sikkelig høflig.

Jeg synes det er utrolig at de legger ut privat livet på tven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...