Gjest Violetta Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Familievennlig, interessant og givende. Og for en livsglad og flott familie som åpnet serien! Denne kommer jeg helt garantert til å følge med på.
Tiit Skrevet 8. august 2005 #2 Skrevet 8. august 2005 Jeg så bare siste halvdel av programmet, men jeg syns d virket som en fin serie, ja. Litt merkelig at noen ønsker å stå fram med så mye personlig i en sånn serie på TV, men dem om det. Det gav iallefall meg noe å se på dem. D var en flott familie!
Klips Skrevet 8. august 2005 #3 Skrevet 8. august 2005 Jeg blir hekta på sånt, jeg. Reality-reality! Herlig familie!
Gjest Vinga Skrevet 8. august 2005 #5 Skrevet 8. august 2005 Neiiiiii, glemte å se på! Går det reprise senere?
Gjest Violetta Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Helt annerledes reality i hvert fall, for vanlig reality er jeg utrolig lei av. Jeg kunne heller aldri vært så åpen om mitt privatliv på tv, men er imponert over dem som tør...
Kristin S Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Synes også det virket veldig bra! Selvom jeg blir veldig overrasket over at folk faktisk går på tv og bretter ut hele livet sitt...Men, men! Virket som en veldig livsglad familie en så i dag i allefall! Og godt at alt ordnet seg!
Gjest Trolletrine Skrevet 8. august 2005 #8 Skrevet 8. august 2005 Åååhhh...den var kjempefin.Satt og småsippet litt,jeg
melina Skrevet 8. august 2005 #9 Skrevet 8. august 2005 Helt enig! Synes det virket som en kjempe fin serie, kommer definitivt til å følge videre med på den
Gjest Milah Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Helt enig! Synes det virket som en kjempe fin serie, kommer definitivt til å følge videre med på den ← :enig_anim: Elsker sånne serier!
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 Utrolig flott serie. Jeg så på det i går og tårene rant nedover kinnet. Jeg vet hvem Dag er og sønnen Daniel. Litt spesielt å se noen kjente på tv. Sønn hans er veldig koselig og sikkelig høflig. Jeg synes det er utrolig at de legger ut privat livet på tven.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå