Celine B Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 jeg har kjøpt en genser for 1 mnd siden. han bare eter og eter og eser pga marsipan griser. han ser ut om en marsipa gris nå. hva gjør jeg? sette han på slankekur eller kjøpe sokker istede?? 2
Celine B Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2020 amz skrev (2 minutter siden): Hahaha 😂😅 trolling? nei jeg er seriøs. han er blitt veldig tjukka nå. 110 pluss
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Om dette går ut over helsen hans, så må du jo bare si det. "Måten du holder på nå er ikke bra for deg, og jeg syns du må snu denne trenden." Anonymkode: c3c02...19d
Celine B Skrevet 16. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om dette går ut over helsen hans, så må du jo bare si det. "Måten du holder på nå er ikke bra for deg, og jeg syns du må snu denne trenden." Anonymkode: c3c02...19d jeg prøver å si det pent. og før var han bare litt kose lubben. men nå er det ekstremt helse skadelig i tilegg så er det umulig å finne klær til han nå. med mindre man handler på dressmann XXXXX butikken. vanlig xxl nå sitter som pølseskinn. ille at det går sånn han er bare 21 år.
Brunello Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Celine B skrev (31 minutter siden): jeg prøver å si det pent. og før var han bare litt kose lubben. men nå er det ekstremt helse skadelig i tilegg så er det umulig å finne klær til han nå. med mindre man handler på dressmann XXXXX butikken. vanlig xxl nå sitter som pølseskinn. ille at det går sånn han er bare 21 år. Du får gi genseren og si det blir mer sex når den passer. Endret 16. desember 2020 av Brunello 7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Si det pent? Du kaller ham "feit" og "marsipangris"...... Og selv med mye spising hopper man ikke flere klesstørrelser ila 16 dager altså. Men jeg hadde gitt ham genseren jeg.. Så får han selv bytte den Du kan ikke sette ham på slankekur. Det er noe han selv må ønske for at han skal få det til. Alt du kan gjøre er å støtte ham hvis det er det han ønsker. Anonymkode: 526ed...59f 3
powerpuffen Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Herregud. Jeg skjønner jo at du bekymrer deg for han, men måten du skriver om dette på gjør at jeg bekymrer meg mest for deg. 3
amz Skrevet 16. desember 2020 #9 Skrevet 16. desember 2020 Celine B skrev (1 time siden): nei jeg er seriøs. han er blitt veldig tjukka nå. 110 pluss Da foreslår jeg at du sender denne til han 😉 Håper han tar det med et smil 😉
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #10 Skrevet 16. desember 2020 Celine B skrev (1 time siden): jeg prøver å si det pent. og før var han bare litt kose lubben. men nå er det ekstremt helse skadelig i tilegg så er det umulig å finne klær til han nå. med mindre man handler på dressmann XXXXX butikken. vanlig xxl nå sitter som pølseskinn. ille at det går sånn han er bare 21 år. Alt dette kan vel ikke være pga marsipangriser 😅 Anonymkode: 726f8...c94
Luckiness Skrevet 16. desember 2020 #12 Skrevet 16. desember 2020 Gi han genseren som planlagt. Når han prøver den og merker den er for liten får du si ar du kjøpte den for en mnd siden ut i fra daværende størrelse. Kanskje han tar hintet 😁 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #13 Skrevet 16. desember 2020 Luckiness skrev (13 minutter siden): Gi han genseren som planlagt. Når han prøver den og merker den er for liten får du si ar du kjøpte den for en mnd siden ut i fra daværende størrelse. Kanskje han tar hintet 😁 Tenkte det samme Anonymkode: 3b0ad...9ed 1
Luckiness Skrevet 16. desember 2020 #14 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte det samme Anonymkode: 3b0ad...9ed Ellers kan også TS gi gavekort til noe aktivitet. Noe de kan gjøre sammen og som kanskje kan bli en fast fysisk aktivitet de kan gjøre sammen
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #15 Skrevet 16. desember 2020 Lås ham inne i et hamsterhjul. Anonymkode: e5f8a...c78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå