AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Barnet har alltid ovnet i egen seng, men kommer inn til oss ila natten. Vi har flyttet i høst, og måtte bo hos svigers i drøye 2 måneder i en overgangsfase da vi ikke klarte å matche overtakelsene av boligene. Rent praktisk tenkte vi at da er det like greit at jeg sover med mini, mens pappaen tar enkeltsenga. Det fungerte helt supert. Helt til nå....nå har vi flyttet i vårt permanente hjem. 2 åringen sovner i egen seng, men når han våkner iløpet av kvelden/natten blir han helt krakilsk. Vil ikke sove i egen seng mer, vil ikke sove i vår seng fordi pappaen ligger der... kan han føle på at pappaen har "tatt" hans plass i senga, etter så mange uker alene med meg og han? Han er utrøstelig, skriker og slår fra seg. På det meste har han stått midt på gulvet og hylt i 2 timer. Er det noen som har noen tips, eller vært borti lignende selv? Anonymkode: a9a51...9bf
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Slutte å la en 2 åring styre natta. Her hadde jeg bært han tilbake til senga og gjentatt og gjentatt. Forklart og forklart. Klarer han å sovne der så klarer han å sove der hele natta. Anonymkode: e5bfd...83c 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slutte å la en 2 åring styre natta. Her hadde jeg bært han tilbake til senga og gjentatt og gjentatt. Forklart og forklart. Klarer han å sovne der så klarer han å sove der hele natta. Anonymkode: e5bfd...83c Det høres så enkelt ut... tenker også, tenk om han syns det er skummelt å sove i nytt hus? Våkner midt på natta og klarer ikke kjenne seg igjen? Vil jo ikke traumatisere han heller.. 😅 Anonymkode: a9a51...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå