AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #1 Skrevet 16. desember 2020 Vil gjerne se fin ut til jul og vurderer å ta extensions men problemet er jeg er 37 uker på vei 😅 noen som har klart ø ligge på en benk i en og halv time og fått påført vipper? Er det ubehagelig? Anonymkode: ff4d3...2d0
Kenelz Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Ja 😊 Du kan jo teste ut selv ved å ligge like lenge på sofa? Blir ikke helt det samme, men du kjenner fort om du klarer å ligge like lenge på en benk.
kaleidoskop Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Tror det er veldig individuelt. Jeg tok i uke 36. Og gikk greit. Men var litt mer slitsomt å ligge på benken en forventet. Jeg måtte røre meg mye. Hender under rumpa for å løfte bekken. Men fikk puter jeg kunne flytte rundt på og jeg lå litt på siden med hodet opp. Det gikk greit for hun som satte på.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 Nei vettu hva, kjøp løsvipper. Dette høres ut som ett helvete å gjøre mot seg selv 😂 Alt det presset på blodårer og ryggrad og alt mulig, AU! Anonymkode: a675d...712 2
Sirah Skrevet 16. desember 2020 #5 Skrevet 16. desember 2020 En venninne tok vippeextensions høygravid. Selve liggingen gikk fint, men hun hadde et relativt uproblematisk svangerskap. Hun mistet derimot alle vippene superfort. Fikk nye gratis og det samme skjedde igjen. Jeg tok hos samme dame og hos meg holdt det supert så tror ikke hun gjorde en dårlig jobb. Hun dama sa at innimellom reagerte kroppen negativt på sånne ting når man var gravid og hun hadde opplevd før at gravide kvinner mistet vippene fort. Hun advarte også min venninne før hun satt dem på. Ikke sikkert dette skjer med deg, men kjedelig å betale så mye penger for noe som kanskje bare faller av igjen Jeg ville spurt klinikken hvilken erfaring de hadde med dette.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 Jeg la som høygravid. Men hadde aldri klart å ligge på ryggen pga vena cava, ble dårlig med engang. Lå på siden, og det var null problem utenom litt sliten rygg etterpå. Anonymkode: 3f8a8...bb7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Det er ikke sikkert at du rekker å fylle på etter fødsel, og da ser man definitivt ikke bra ut. Hilsen ei som vet 🙈 Anonymkode: c8480...720 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 Jeg fylte på etter fødsel når baby var ca 3 uker, det gikk også fint 😄 Var deilig å føle seg litt stelt i en ellers så sliten kropp😅 Anonymkode: 3f8a8...bb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå