Gå til innhold

Tear trough Juvederm Volbella

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer å ta tear trough med juvederm volbella ved Brosundklinikken i Ålesund. Noen som har gjort dette med Juverderm volbella før? Ser at mange som utfører injeksjoner foretrekker restylane, noe denne klinikken ikke tilbyr..

Hvordan var det i ettertid med tanke på blåmerker og hevelser? 

Anonymkode: 04f5a...92d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei!

Vurderer å ta tear trough med juvederm volbella ved Brosundklinikken i Ålesund. Noen som har gjort dette med Juverderm volbella før? Ser at mange som utfører injeksjoner foretrekker restylane, noe denne klinikken ikke tilbyr..

Hvordan var det i ettertid med tanke på blåmerker og hevelser? 

Vet ikke. Men vet at sjansen for blåmerke er 50/50. Jeg har brukt samme behandler i lengre tid og hun et dyktig, men innimellom får jeg et skikkelig blåmerke hehe. Jeg tok mesotherapi under øya en gang og endte med tidenes blåmerke, det var flaut!

Anonymkode: c6ba5...ba9

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Vet ikke. Men vet at sjansen for blåmerke er 50/50. Jeg har brukt samme behandler i lengre tid og hun et dyktig, men innimellom får jeg et skikkelig blåmerke hehe. Jeg tok mesotherapi under øya en gang og endte med tidenes blåmerke, det var flaut!

Anonymkode: c6ba5...ba9

Tusen takk for svar!

Det er blåmerke jeg frykter, da jeg får blåmerke fryktelig fort. Har tatt både mesoterapi og dermapen uten å få blåmerke, så er vel lov å håpe, hehe! Brukte du juvederm? Og var det vondt?

Skrevet

Jeg har ikke brukt juvederm før men min søster har. Jeg har kun brukt Restylane. Vi har begge tatt å fylt inn i kinn og kjeve. Det synes bedre på meg enn min søster og det syns andre i familien også. Nå har jeg litt mer ml i så det kan være grunnen + jeg har ett tynnere ansikt som ting syns fortere på 🙂 Juvederm varer jo lengre en Restylane da så! Og har hørt juvederm er bedre i lepper enn det Restylane f.eks er! Men dem sier også at Restylane er bedre til å «bygge» opp ett ansikt enn juvederm siden den har litt lettere for å «flytte» på seg og Restylane har en tendens til å bli sittende der den ble injisert. Dette er kun ting jeg har hørt på nett men hvem vet. Jeg synes iallfall jeg fikk et bedre destillat enn min søster! Men hun fikk mye finere hud og mer glød enn hun hadde skal sies!

Anonymkode: e37d8...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...