Gå til innhold

Har du noen evige ungkaren innad i familie / omgangskrets?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor tror du det vil forbli uendret? 

Jeg har en som ikke evner å pynte seg (slitt treningsbukse både julaften og 17.mai) og bor fremdeles inntil puppen til mora omtrent. Han er i midten av 40-årene og har aldri vært i langvarig forhold. 

Anonymkode: 001a6...f2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke på den måten nei, du snakker jo om en som bor hjemme.

Men kjenner menn som bor alene, som er evig ungkar. De klarer fint å kle seg og tjene egne penger da :) fine folk som bare ikke har matchet noen enda.

Anonymkode: 12f77...c97

• Liker 15
Skrevet

Ja, onkel. Han er rett og slett ikke typen til å ønske å slå seg til ro. Han er avhengig av å kunne være så spontan han vil og han vil bare tenke på seg selv. Han er i midten av 50 årene og har hatt to forhold i livet sitt. Et da han var 18 år, han ble bedratt på en veldig fæl måte. Et da han var i 30 årene med ei som bodde veldig langt unna. 

Anonymkode: e9bd0...f0d

• Liker 1
Skrevet

Lillebroren min er evig ungkar, kan det se ut til. Han har aldri hatt kjæreste, men har datet omtrent alle single jenter i landsdelen. Jeg går snap hver gang han dater ei ny, og det er omtrent hver helg.

Problemet hans (tror jeg) er at han kler seg som en tenåring, i en alder av 35. Han er høy, mørk og kjekk, men likevel mer gutt enn mann. Han får mamma til å hjelpe med absolutt alt, og selv om han bor i egen leilighet, kommer hun og ordner for ham. Jeg som 20-åring var jo langt mer selvstendig enn hva han er. Tror damer senser det fort. 

Jeg tror egentlig det skal lite til for ham å bli mer attraktiv. Kle seg mer voksent, være mer ansvarlig, og vise at han er seriøs i jakten på ei kone. Må fremstår han mer som en fuckboy...

Anonymkode: 266ab...6c4

• Liker 8
Skrevet

Ja vet om mange. Menn som ikke er ungdom lengre, og som har vært enslige stort sett hele livet. Tror stort sett det er fordi de er for sjenerte til å prøve på noe, samtidig som de ikke har bra nok utseende til at noen damer tar initiativ ovenfor dem.

Anonymkode: a0c60...ae4

• Liker 8
Skrevet

Ja, har en onkel. Han har nok en livsstil som gjør det vanskelig å kombinere med familie. Pluss at han er en mannssjåvinistisk Trump-forherligende dust som aktivt sprer konspirasjonsteorier 🤷‍♀️ 

Anonymkode: d98d4...02a

• Liker 1
Skrevet

Lillebroren min er evig singel. Han er pen i tøyet, vasker seg, har flytta hjemmefra og er i jobb. Har mange venner. Men pga Asperger er det litt vanskelig for ham å finne kjæreste. 

Anonymkode: ab0aa...f4e

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor dette jaget om forhold? Kan ikke folk få gjøre det som passer dem best. Mange såkalte «evige ungkarer» er jo single av en grunn - de ønsker kanskje rett og slett ikke et forhold. For et mas de må gjennomgå.

Anonymkode: dbe69...8d9

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor dette jaget om forhold? Kan ikke folk få gjøre det som passer dem best. Mange såkalte «evige ungkarer» er jo single av en grunn - de ønsker kanskje rett og slett ikke et forhold. For et mas de må gjennomgå.

Jeg leker ikke Kirsten Giftekniv, men jeg tror min bror ønsker kone og barn. Han prøver å lese bøker om sjekking for asbergere og sånt. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leker ikke Kirsten Giftekniv, men jeg tror min bror ønsker kone og barn. Han prøver å lese bøker om sjekking for asbergere og sånt. 

Okay.

Skrevet

Jeg har en evig ungkar i familien. Han er rett og slett uinteressert i forhold. Hadde han ønsket noe så hadde han fått det, han er renslig, har livet sitt i orden og er stort sett grei å forholde seg til.

Han er dermed i statistikken over barnløse menn over 45, hvis han er representativ så kan jeg bare konkludere med at barnløsheten hos menn over 45 er absolutt frivillig.

• Liker 5
Skrevet

Flere, både kvinner og menn. De er helt vanlige mennesker og på ingen måte sosiale kasus.

Anonymkode: 37c08...839

• Liker 6
Skrevet

Kjæresten min var en sånn! Vi møttes da vi var 43, jeg er skilt og han har aldri hatt noe langt forhold. Jeg har barn, ikke han. Han var vant til å få masse mas fra familien om at han måtte få seg dame. Han prøvde selv også, men det matchet bare ikke. Enten så ville HAN mer og ikke damene, eller så ville damene og IKKE han. Han er ikke redd for å være alene og nektet å ha noen bare for å ha noen. Han har aldri vært noen fuckboy, er veldig selvstendig, med et ryddigere hus enn meg og alltid ren og pen. Masse humor og verdens kjekkeste, spør du meg.

Nå er vi samboere og jeg elsker han høyt! Vi har det kjempefint!

Anonymkode: d7c5e...eb1

• Liker 9
  • Hjerte 2
Skrevet

Storebroren min , gift med jobben og aksje spekulant på si!  Men han har blitt grovt såret av sine tidligere samboere så jeg forstår han at han vil være ungkar! 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Og hvorfor tror du det vil forbli uendret? 

Jeg har en som ikke evner å pynte seg (slitt treningsbukse både julaften og 17.mai) og bor fremdeles inntil puppen til mora omtrent. Han er i midten av 40-årene og har aldri vært i langvarig forhold. 

Anonymkode: 001a6...f2e

Jeg har en kompis som møtte opp i olabukse i bryllupet vårt. En annen kompis tvang han hjem for å skifte før selskapet heldigvis. 

Han er nå 37 og bor fremdeles hjemme hos foreldrene sine. Bruker alle pengene sine på øl og playstation - spill. 

Anonymkode: 11652...873

Skrevet

Ja, kjenner et par sånne i familien. En er håpløs, som et stort barn stakkar. Joggebukse og flip flops i 70 års dager, selskap etc.  Matsær, barnslig og har vel vokst opp med at alt ordnes opp for han.

Han andre er i full jobb, klarer seg fint, men er bare VELDIG sjenert. Så ingen kvinner får sjansen til å se hvor god han er.

Jeg synes det er litt trist. Spesielt for han med potensiale. Men han har lært seg og trives i sitt eget selskap, så jeg kan liksom ikke tvinge han til å bli litt mindre sjenert.

Anonymkode: aa00f...3d4

Skrevet

Ja, har flere rundt oss som er evig single. Bryr seg om utseende, hjem og bil, har bra jobb og tjener godt. Men tar kanskje ikke helt vare på kroppen sin, har blitt sær med årene ettersom de har vært alene siste tjue årene. Sær som i hva de snakker om, små ting utbroderes i det lange og samtalene kan rett og slett bli dryg og kjedelig. I tillegg er de veldig egosentriske og dette blir som regel kræsj når de møter damer med barn og en helt annen levemåte. 
De har til felles at de ønsker kjæreste og familie, men det blir med snakket.

Anonymkode: ed19e...f08

Skrevet

Ene broren min. Jobben er nok livet hans. Hadde et forhold noen år, tror det knuste han da det tok slutt. Han er en mann damer liker godt, men han er bare ikke interessert. Han virker happy som han lever han. Men vet ikke om han blir "evig unkar'

Gjest retnuhfilM
Skrevet

Har en lillesøster på 26 som aldri har hatt kjæreste sånn offentlig i hvert fall. 

Skrevet
39 minutter siden, Anciol said:

Storebroren min , gift med jobben og aksje spekulant på si!  Men han har blitt grovt såret av sine tidligere samboere så jeg forstår han at han vil være ungkar! 

Lurer på om jeg kjenner han. Og det har alltid vært et mysterium hvorfor han er evig singel.. 

Anonymkode: 565a0...527

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...