Gå til innhold

Gravid - mageknip i flere dager. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 25 og har hatt skikkelig mageknip i flere dager nå. Er litt usikker om jeg skal ringe legen eller om dette er helt normalt som gravid. 

Noen andre som har mye mageknip? Hva kan det komme av? 

Anonymkode: 720ca...201

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er smertene i øvre/nedre del av magen?

Er de konstante eller kommer og går?

Har du andre symptomer?

Er du urolig eller i tvil så tar du en telefon til fastlege eller jordmor, bedre å ta kontakt en gang for mye enn for lite! 

• Liker 1
Skrevet
Gåsemor skrev (8 minutter siden):

Er smertene i øvre/nedre del av magen?

Er de konstante eller kommer og går?

Har du andre symptomer?

Er du urolig eller i tvil så tar du en telefon til fastlege eller jordmor, bedre å ta kontakt en gang for mye enn for lite! 

De er mer eller mindre konstante og varierer i smertegrad og er i øvre del av magen. Føler ikke det er noe smerte ved livmorområdet. 

Skrevet

Er fu plaget med sure oppstøt? Kan være spiserøret dom blir irritert. Ville tatt kontakt med lege for råd, det kan bli verre selv om det ikke er farlig for fosteret.

Anonymkode: 44156...d21

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

De er mer eller mindre konstante og varierer i smertegrad og er i øvre del av magen. Føler ikke det er noe smerte ved livmorområdet. 

Høres ut som samme som meg, de fant ingen årsak når jeg var inne på sjekk til magesmertene, men jeg ville kontaktet lege/jordmor og tatt en prat slik at man får sjekket det. Som en annen nevner, kan det være sure oppstøt? 

Skrevet

Jeg har slitt mye med luft i svangerskapet. Når det kommer i kombinasjon med ligamentsmerter er det skikkelig, skikkelig vondt. Jeg slet med å bevege meg noen dager rundt uke 23-25. Sjekk det for all del opp, veldig slitsomt å gå og bekymre seg hele tiden ❤

Anonymkode: 832b5...384

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...