Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte litt rundt og fant denne

https://www.vita.no/flawless/flawless-finishing-touch-deluxe?gclid=Cj0KCQiA2uH-BRCCARIsAEeef3mi3bbeSb8FMUUY1NQEUZOIQS2IPaX2-2k_hUMMYvVWMn-_ajBw29QaAsvYEALw_wcB

Men shaver den bort dunhår? Vil helst ikke "barbere" overleppe.. 

Hva bruker dere, og bruker dere eventuelt på kinn også? Hvordan blir det når det gror ut igjen? 

Anonymkode: 81392...e56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shaver med en sånn liten høvel, som man kan bruke på øyenbryn bl.a. Har ikke mye synlig dun, men fjerner det som er. Det vokser ut som dun og det har ikke blitt noe mer av det. Det tar dessuten lang tid mellom hver gang det må gjøres. Må oftere nappe øyenbryn for å si det sånn. 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (1 minutt siden):

Shaver med en sånn liten høvel, som man kan bruke på øyenbryn bl.a. Har ikke mye synlig dun, men fjerner det som er. Det vokser ut som dun og det har ikke blitt noe mer av det. Det tar dessuten lang tid mellom hver gang det må gjøres. Må oftere nappe øyenbryn for å si det sånn. 

Takk for svar. Har lyse dun men de blir mye mer synlig når jeg bruker sminke, og føler litt på at folk nesten stirrer på overleppa, og det er så ubehagelig 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Har lyse dun men de blir mye mer synlig når jeg bruker sminke, og føler litt på at folk nesten stirrer på overleppa, og det er så ubehagelig 

Har også lyse dun, men som du sier kommer dem tydelig frem med sminke. Dessuten kan det se ut som jeg har sur munn pga. dunet ved munnviken. 

• Liker 1
Skrevet
Rant skrev (2 minutter siden):

Har også lyse dun, men som du sier kommer dem tydelig frem med sminke. Dessuten kan det se ut som jeg har sur munn pga. dunet ved munnviken. 

Er jo mange som bleker barten.  Jeg forstår ikke det. For veldig lyse hår er jo like synlig som mørke hår. :)

• Liker 4
Skrevet
Hannah80 skrev (2 minutter siden):

Er jo mange som bleker barten.  Jeg forstår ikke det. For veldig lyse hår er jo like synlig som mørke hår. :)

Nettopp. Synes det ser veldig rart ut om dem har masse hår på overleppa. 

Skrevet

Jeg napper den ut jeg med pinsett. Har forstått at det ikke er så vanlig tydeligvis, men jeg må bare gjøre det iblant siden jeg tar roten til håret :) syns å bruke penger på å farge og vokse er rart, men funker sikkert bra for noen 😊

Anonymkode: f75ce...595

Skrevet

Jeg kjøper voks fra hm for ansiktet. Fjerner barten helt. Det gjør såklart vondt men er verdt det.

Skrevet

Ble faktisk spurt om jeg ville gjøre det, da jeg vokset leggene. Svarte at det aldri ble aktuelt.

Man får da bare mer, og må fortsette livet ut, hvis man begynner? Er i hvert fall hva jeg har hørt.

Anonymkode: 7f04c...986

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ble faktisk spurt om jeg ville gjøre det, da jeg vokset leggene. Svarte at det aldri ble aktuelt.

Man får da bare mer, og må fortsette livet ut, hvis man begynner? Er i hvert fall hva jeg har hørt.

Anonymkode: 7f04c...986

Motsatt. Du vil få mindre. 

Anonymkode: ac228...59a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Søkte litt rundt og fant denne

https://www.vita.no/flawless/flawless-finishing-touch-deluxe?gclid=Cj0KCQiA2uH-BRCCARIsAEeef3mi3bbeSb8FMUUY1NQEUZOIQS2IPaX2-2k_hUMMYvVWMn-_ajBw29QaAsvYEALw_wcB

Men shaver den bort dunhår? Vil helst ikke "barbere" overleppe.. 

Hva bruker dere, og bruker dere eventuelt på kinn også? Hvordan blir det når det gror ut igjen? 

Nå ble jeg nysgjerrig på denne dingsen, så håper det er noen som kan svare deg. Det er egentlig litt rart at det ikke står hvordan håret blir fjernet. 🤔

Skrevet

Moren min har den maskina der, vet ikke helt hvordan den fungerer men jeg sitter og vrir den rundt i ansiktet så forsvinner bare hårene, digger å låne den

Anonymkode: 18585...764

Skrevet

Jeg vokser med facialstrips fra feks HM. Gir best resultat synes jeg. 

Anonymkode: 747ec...e17

• Liker 1
Skrevet
Hjarte skrev (3 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig på denne dingsen, så håper det er noen som kan svare deg. Det er egentlig litt rart at det ikke står hvordan håret blir fjernet. 🤔

Den vibrerer bittelitt så er hårene bare borte 

Anonymkode: 18585...764

Skrevet

Søkte den opp nå. Det er rett og slett en liten barbermaskin. 

Anonymkode: ac228...59a

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte den etter årevis med voksing. Var så lei av smerten ved voksing 😅 det er som en liten barbermaskin, og jeg syns den fungerer veldig godt. Bruker den en gang hver/annenhver uke på barten og mellom brynene. Huden kan bli litt tørr etterpå da, så må passe på å smøre med fuktighetskrem. Jeg er iallefall veldig fornøyd, og skal ALDRI tilbake til voks. 

Anonymkode: a17a2...5c5

Gjest Fnuggolina
Skrevet
Hjarte skrev (På 16.12.2020 den 21.58):

Enig, bare kapper den hår?

Ser de har en for ben også, men er ikke interessert i enda en ladyshaver liksom.

For overleppe bruker jeg denne - gir meg null nupper etterpå og ingen hudirritasjon (blir litt rød altså, men irriterer ikke huden ellers:

https://www.kicks.no/kicks-beauty/hudpleie/kroppspleie/harfjerning/hair-remover-tool?gclid=EAIaIQobChMIg_bLh5Ph7QIVsAZ7Ch1_uwrUEAQYASABEgLxbfD_BwE

Skrevet

IKKE kjøp Flawless, det er bare makkverk . Jeg kjøpte hele settet, men etter å ha testa ble det liggende I skapet. Er i prinsippet bare en barnermaskin i dårlig kvalitet. Jeg epilerer, fungerer veldig bra! Epilatoren min har eget «stykke» for ansiktshår. Jeg epilerer under armene og leggene i tillegg, samt bikinilinje. Kjemner ingenting når jeg epilerer nå, men var ubehagelig i starten. Nå glir hårene bare ut 🤷🏼‍♀️ Og gir langvarig resultat!

Skrevet

Jeg bruker hard wax på ei venninne som har bart. Det er viktig å ta hver side av gangen, fra hvert nesebor og ned til munnviken, ellers kan det bli hevelse hvis man tar hele område i ett forsøk. Påfører voksen fra nesebor til munnvik, og drar den av motsatt vei imens man strammer huden rundt. 

Det fungerer kjempebra.

Anonymkode: 2a3bf...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...