Gå til innhold

Trente da en mann fikk ereksjon ved siden av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto og tøyde ut etter trening, det kommer en fyr ved siden av meg. Etter en liten stund løfter jeg blikket opp og ser den bonern gjennom den tynne lyse shortsen hans! Jeg prøver å skjule det men blir litt satt ut, jeg tror han skjønte at jeg fikk det med meg siden han forsvant fort derifra. 

Hvordan få det av netthinnen?

Anonymkode: 76245...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Må ha vært skummelt. Du kan jo prøve å ikke tenke på det, det vil nok garantert hjelpe deg godt på vei. Og kanskje ikke diskutere eller snakke om det. 

• Liker 3
Skrevet

Hehe ingen skade skjedd. Han forsvant og gjorde vel ingen tilnærming til deg? Tror det er verre for han, stakkars 

😅

Anonymkode: 4cbbc...ee7

• Liker 16
Skrevet

Han syntes vel at du var fin da og fikk reaksjoner på det.

Tror han syntes det er verre enn deg siden han forsvant så fort. 

Mulig at det også var en av de mange ereksjonene menn får i løpet av et døgn uten å være kåte.

Anonymkode: 12bc4...a70

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hehe ingen skjede skadd. Han forsvant og gjorde vel ingen tilnærming til deg? Tror det er verre for han, stakkars 

😅

Jeg rettet det for deg 😃

Anonymkode: 8570b...dbc

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg rettet det for deg 😃

Anonymkode: 8570b...dbc

😂

Skrevet

Var det virkelig så traumatisk for deg? 

• Liker 2
Skrevet

Du kan jo ta kontakt med lege som kanskje kan henvise deg til et tilbud med traumebehandling? Sikkert ikke noe å problem å få sykmelding heller etter det du har opplevd!

Anonymkode: 04572...f89

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan jo ta kontakt med lege som kanskje kan henvise deg til et tilbud med traumebehandling? Sikkert ikke noe å problem å få sykmelding heller etter det du har opplevd!

Anonymkode: 04572...f89

Hatt en dårlig dag?

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke det er veldig uvanlig. På treningssenteret er det damer og jenter i tights overalt og sånn sett mye å bli opphisset over for menn. Dette har skjedd meg mange ganger og er ikke noe jeg kan styre. Tror ingen har fått det med seg enda heldigvis😅

Anonymkode: 9160e...6aa

• Liker 3
Skrevet

Såkalte «bonere» kommer og går. Ikke ta det personlig 

Anonymkode: 73617...ab0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.12.2020 den 5.58):

Tror ikke det er veldig uvanlig. På treningssenteret er det damer og jenter i tights overalt og sånn sett mye å bli opphisset over for menn. Dette har skjedd meg mange ganger og er ikke noe jeg kan styre. Tror ingen har fått det med seg enda heldigvis😅

Anonymkode: 9160e...6aa

Får du boner av alle typer damer? Eller kun pur unge typiske instababes? Er det øvelsene de gjør?

Skrevet

Kunne tibudt å gi han en kjapp håndjager da, just saying...

Anonymkode: 9e381...cfa

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kunne tibudt å gi han en kjapp håndjager da, just saying...

Anonymkode: 9e381...cfa

Eller ikke.

Anonymkode: b70f1...892

• Liker 2
Skrevet

Men herregud. Ereksjon er helt ufrivillig og kan komme uten at man er kåt. Ikke alltid like passende å få ståpikk. Men det skjer noen ganger i situasjoner hvor det ikke er passende.

Anonymkode: a4592...c37

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han måtte tisse. 

Anonymkode: e601b...865

Skrevet

Så han på trening i dag, og ga han et lurt smil. Han ble sprutrød. 

Burde jeg gjøre noe?

• Liker 2
Skrevet

Hadde rapportert han til senteret, hadde forventet at han ble utestengt en periode.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.12.2020 den 21.26):

Så han på trening i dag, og ga han et lurt smil. Han ble sprutrød. 

Burde jeg gjøre noe?

Høres ikke ut som du lider noen nød av hendelsen. Ville derfor ikke ha laget noen sak av det. Sannsynligvis var det flaut for han, spesielt når han skjønte at du hadde lagt merke til det. :)

Årsaken til ereksjonen kan være hva som helst, men hvis du er av hans type så kan det selvfølgelig være synet av deg som var årsaken. Som andre påpeker her så er ikke en ereksjon en bevist handling, bare noe som skjer av seg selv. Dessverre kan det skje når som helst uten noen spesiell grunn.

Anonymkode: ed783...0e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...