Gå til innhold

Hva pleier dere å få av svigermor i julegave?

Anbefalte innlegg

Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Pleier å få noe praktisk. Duk, håndklær, speil, lykt, lysestake osv. Syns det er greie gaver. Ikke så lett å kjøpe noe til en svigerdatter tenker jeg. Fra mine foreldre til min samboer er det jeg som kjøper noe. Gode øl fra polet, vin, bok eller noe annet han kan like.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2020 den 0.09):

Jeg har en svigerdatter nå og hun ønsker seg ingenting til jul. Jeg synes det er vanskelig å kjøpe gaver til henne. Så jeg har bestemt meg for å vippse 1000kr til henne. Er det en grei julegave? Vi feirer ikke jul sammen I år, hvis det har noe å si. Jeg har også en datter og hun får en julegave til rundt 5000kr, en kaffemaskin hun har ønsket seg lenge. Kommer svigerdatter til å reagere negativt på dette? 

Anonymkode: 296c0...946

Nei. Hun sa jo hun ikke ønsket seg noe. Blir sikkert glad for de 1000 kr

Anonymkode: e0fd6...45f

Skrevet

Fra min første fikk jeg så mange gaver året rundt at det var flaut. Fra min andre fikk jeg alltid 500 kr og hjemmestrikkede sokker. Hun visste at jeg alltid ønsket meg det ❤️. Nå er begge døde. 

Anonymkode: f043a...e1a

Skrevet

Svigerforeldrene mine pleide alltid å gi penger til jul. De gav like mye til både egne barn og svigerbarn. Mamma gir også likt til både egne barn og svigerbarn. Jeg synes det er fint og inkluderende av dem, men hver og en får velge det de synes passer dem. 

Skrevet

Det er helt vanlig å gi mer til egne barn enn til sviger-barn.

Men å bare vippse penger før jul som "julegave" synes jeg er litt ukoslig.. Penger i seg selv er en fin gave altså men ville heller pakket inn et gavekort eller en "fake" penge og skrive i gaven at du vippser etter julaften :)

Anonymkode: cdfcc...95c

• Liker 1
Skrevet

Ingen ting ,hverken fra svigermor eller svigerfar

Skrevet

Er fossenpinn og pleier få pent ulltøy eller superundertøy. Synes det er hyggelig! 

Helt ok at egne barn får mer enn svigerbarn 

Anonymkode: b89d5...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...