Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2005 #1 Skrevet 8. august 2005 Jeg vil se that 70's show men har lastet sesong 7 i sånn hmm 1 time ja, og er på 0,2%! Så kom jeg på at kazaa hadde en greie som hette "find more sources" og lurte på om BT har det samme? Ellers kan ikke jeg se morsom serie før om 260 timer!
Crazee Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Du har ikkje noko "find more sources" i BT, men pass på to ting: * hastigheten ned er proporsjonal med hastigheten opp. Sånn i tilfelle du har sett ei grense på sistnemnde. * pass på at brannmuren din ikkje sperrar for portane BT-klienten din vil bruka til å lasta ned. Og elles så får du berre passa på å velga torrents med mange som seedar og lastar ned, om du kan velja mellom fleire. (Søke på defiant.ws om du vil sjå om du finn betre torrents, om du vil prøva å finna betre alternativ?)
Gjest Dazed Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Hadde elendig hastighet med BT selv, men har begynt med BitComet, og nå laster jeg ned med over 30kbps. anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå