T-Rex Skrevet 17. desember 2020 #21 Skrevet 17. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei, nei, nei... Til spekesild må det være kålrabistappe 😄 (og sylta rødbeter og løkstrimler) Anonymkode: ba9e3...b83 Aldri prøvd (kålrabistappen, altså). Har det til gode! 😀
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2020 #22 Skrevet 17. desember 2020 visp skrev (På 15.12.2020 den 23.27): Jeg pleier å ha det med kjøttkaker og bankebiff, men jeg elsker kålstuing og når jeg tenker meg om så passer det vel nesten til alt! Ikke til grøtris kanskje:) Veldig lett å lage selv da. Har ikke smakt den ferdige, men sikkert god. Sikker på at den er supergod oppå grøtrisen!!! Namme!!🤣🤣 hehe Men kjøttkaker, og medisterkaker smaker det kjempegodt til👍😊 Anonymkode: 14706...a26
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #23 Skrevet 17. desember 2020 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei, nei, nei... Til spekesild må det være kålrabistappe 😄 (og sylta rødbeter og løkstrimler) Anonymkode: ba9e3...b83 Jojojo. Det er nydelig. Men, ja...enig i kål'abistappe, også. Eller prøv gulrot/gulrot&sukkerertstuing. DET er godt det. Det i din parentes er da en selvfølge til spekesild men her snakkes nå altså om stua kål...og det er også 'baska godt til spekesild.
Jerry Lee Skrevet 17. desember 2020 #24 Skrevet 17. desember 2020 T-Rex skrev (58 minutter siden): Aldri prøvd (kålrabistappen, altså). Har det til gode! 😀 Det ER godt....men vi prater om stua kål her, nå... 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå