Gå til innhold

Trening

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. jeg trener på sats. før trente jeg mye styrke, med lav vekt. jeg snakket med en treningsveileder, og hun sa at hvis man skal holde kropsfasongen sin eller gå ned i vekt for å bli tynnere burde man helle trene kondisjonsapparater. har heller begynt med det nå. trener bare i sånne timer nå. syntes det egentlig er kjempe digg og morsomt. går mest i tripp trapp, stram opp, aerobic og mage og rygg timer.

hva mener dere? noen som har erfaring om hva man burde trene med og hvordan for å bli tynnere...????

siden jeg har betalt så mye for å trene der en mpnde, så vil jeg gjerne se resultater og ikke bli større..:)

takk for svar...

klem dott 21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dine kroppsmål nå da? Hvor vil du?

Skrevet

jeg har ikke noe målebånn her, men jeg vil gjrne ned 4-5 cm rundt lårne, 3 -4 cm rundt hoftene, og ca det samme rundt magen... og noe over rumpa... ca 5 kanskje....

Skrevet

Hvor mye veier du nå da ca og hvor høy er du?

Skrevet

Jeg trente også bare styrke till å begynne med. Men så begynte jeg på spinning i tillegg, og det hjalp skal jeg si :)

Så nå trener jeg stort sett spinning (ca 3 ganger i uken), men trener også styrke minst en gang i uken i tillegg. Har også planer om å få lagt om kostholdet etterhvert, og da regner jeg med at kiloene bare raser av :)

Skrevet

Leste i Norsk Ukeblad sist uke at styrketrening var noe av det beste man kunne gjøre når man skulle slanke seg. Det holdt med 30 minutter annenhver dag dersom man la på skikkelig med vekter. Kondisjonstrening kunne man godt ha i tillegg, men muskler forbrenner fett, og man burde derfor trene styrke. Det er vel også veldig fort å tære på musklene når man slanker seg, trener man da styrke, så er det også mindre risiko for det.

Skrevet

Det er urealistisk for deg å gå ned så mange cm!

Du er ikke overvektig, så om du gikk ned en 3-4 kilo så er det mer enn nok!

Ser du ikke det, må du få profesjonell hjelp for da snakker vi spiseforstyrrelse...

Hvem vil se ut som Lindsay Lohan :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...