Gå til innhold

Hvordan hadde dere taklet/dealet med utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskriften sier seg selv. Jeg spør litt for en venninne. Jeg mistenker at kjæresten hennes er utro. Flere av mine nære har sett han på tinder, og han klådde på en annen venninne av meg på et utested. De sa i fra til hun umiddelbart, men han bare nektet og nektet, og sa også at han ikke husket noe. Venninna mi er såå knust og lei seg, og hun sa senest isted til meg at hun vil finne en måte å deale med det på etterhvert kanskje. Jeg ba henne avslutte forholdet med han dusten, men hun kommer ikke til å gjøre det..

Anonymkode: 18366...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang hendelse i fylla, kanskje i veldig vanskelig tid i forholdet hadde jeg vurdert og kanskje tilgitt hvis min partner viste anger. Notorisk utroskap med profil på nett og flørting med masse hadde jeg ikke dealet med 

• Liker 3
Skrevet
Jessic_a skrev (13 minutter siden):

En gang hendelse i fylla, kanskje i veldig vanskelig tid i forholdet hadde jeg vurdert og kanskje tilgitt hvis min partner viste anger. Notorisk utroskap med profil på nett og flørting med masse hadde jeg ikke dealet med 

Ikke jeg heller!

Skrevet (endret)

Jeg skulle vurdert en engangsforeteelse som for eksempel høy promille, og ukjent person.

Hadde det handlet om mer enn den engangsforeteelsen, og vært noe kontakt utover akkurat der og da, eller følelser var involvert, så hadde jeg ikke vurdert å prøve videre.

Endret av Kokeshi
  • Liker 1
Skrevet

hadde gjort det slutt. En gang utro, alltid utro er min erfaring.

Anonymkode: 5c0ee...cbc

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Overskriften sier seg selv. Jeg spør litt for en venninne. Jeg mistenker at kjæresten hennes er utro. Flere av mine nære har sett han på tinder, og han klådde på en annen venninne av meg på et utested. De sa i fra til hun umiddelbart, men han bare nektet og nektet, og sa også at han ikke husket noe. Venninna mi er såå knust og lei seg, og hun sa senest isted til meg at hun vil finne en måte å deale med det på etterhvert kanskje. Jeg ba henne avslutte forholdet med han dusten, men hun kommer ikke til å gjøre det..

Kan ikke en av dere sjekke og bekrefte at han er på Tinder? Ta en screenshot og vise henne?  

Skrevet

Tinder og klåing i fylla - rent og umiddelbart brudd. 

En hendelse fra min dønn stabile og trofaste mann, som ikke har gitt meg en grunn til mistanke på 15 år, da ville jeg startet med en lang samtale for å forstå. Men mulig dagen etter en solid utblåsing. 

Anonymkode: 3f28c...d3a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...