Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Inspirert av reprisetråden kom jeg på masse rart jeg var hekta på!

Husker i slutten av barneskolen fikk vi tvnorge og det var så stas atte! (jeg sier aldri stas, hvorfor passet det så fint inn her? Nåvel)

Da var det En engel i blant oss, tvsør, og ikke minst happy hour som var populært!

Fulgte som sagt i den andre tråden også med på colombo-nissen som løste saker, og fredagsfilmene på TVN måtte jeg alltid se på, for de var jo en real latterkule sa reklamen!

Vet noen hvor man kan finne programoversikt på nett for fler år siden? Var gøy å mimre over alt det tullet jeg glodde på!

Ja så klart, venner og fiender, tre på toppen, radio2, mot i brøstet og lignende var dritmorsomme! Og da god morgen norge kom på lørdager var det også interessant, for ikke å snakke om min glamour-periode!

HA! Og dallas kom jeg på nå :D Det var dritgøy, han JR var en sleiping og step by step-mannen var så klart kjekk og jeg ville være Lucy for hun var så pen, men det var ikke Pam og Sue Ellen!

Så deres tur.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Nei og nei jeg glemte fru bøtte! Men hun er kul ennå da.

Skrevet

Da jeg var liten var jeg hekta på den lille ormen som dro opp og ned rullegardinen før og etter barne-TV, og jeg elsket melodien! Det er jo ikke noe program engang, men det var nesten bedre enn selve barne-TV. Savner faktisk den lille ormen. Barne-TV da vi var små var det beste, kan ikke sammenlignes med dagens.

Gjest gjest1
Skrevet

hvor lenge siden er dette? For det hørtes veldig kjent ut, men nå fikk jeg en følelse av deja-vu!

Skrevet

Leeenge siden, tidlig/midten av 80-tallet.

Skrevet

Vi hadde bare nrk og tv2, så jeg og søstern så på Hverdagsliv. Snakk om tv-slaver.

Skrevet

Før så tror jeg nok de merkeligste programmene jeg var hekta på, var Step by Step og Full House på TVNorge.

Akkurat nå er det kanskje Født på solsiden(To the Manor Born) og Doc Martin, begge på NRK. Jeg kjøpte like godt To the Manor Born, hele serien.. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest skindeep
Skrevet

Før ( merk FØR) hadde jeg hekta på "Helene og gutta" :rodme::rodme:

Skrevet

oh yes det var jeg også, jeg tålte ikke LaLy eller hva nå enn hun hette, hun franske med pasjeklipp

Skrevet

Helene og gutta her og. Lot som om det var for å lære bedre fransk. Kjøpte til og med Helene og gutta tyggis.

:sjenert:

Gjest Seleena
Skrevet

Ja Helene og gutta her og. Kjøpte tyggis og cd... :ler:

Skrevet

Avhengig av tv ja,herregud, jeg var totalt avhengig av første serien med big brother. Jeg rydda når de rydda,spiste sammen med de og røkte når de røkte. Begynte tilogmed å diskutere (helt alene i stua) med de. SYKT! :ler:

Skrevet
oh yes det var jeg også, jeg tålte ikke LaLy eller hva nå enn hun hette, hun franske med pasjeklipp

Hva er galt med å ha fransk pasjeklipp om jeg tør spørre??

Skrevet

Det rareste? Nei, det må vel bli Passions, det. (Jeg og Spike fra Buffy...)

Det verste er vel at jeg ikke egentlig likte serien en gang. Jeg ble bare så fasinert av Theresa, som grein i hver bidige episode, og vips så var jeg hekta på intrigen.

Skrevet
Hva er galt med å ha fransk pasjeklipp om jeg tør spørre??

Er du bøs eller? Jeg skrev jeg ikke likte laly også beskrev jeg henne!

"hei jeg liker ikke paris hilton, hun med nesa"

HVA ER GALT MED Å HA EN NESE?

• 3 uker senere...
Skrevet

Hadde også min Helene og gutta fase, husker CriCri d'amour!

Utenom det var det Eastenders, Naboer og Akutten (følger med på den ennå)

Skrevet

Jeg husker at jeg som liten (det er faktisk ikke så veldig mange årene siden :rodme: ) så gikk det et program som het Passions. Helt utrolig dårlig program med en levende dukke og en heks og styr, og for å ikke glemme hun jenta som led av hukommelsestap :ler:

Skrevet

Her også - Sunset Beach og Dallas. Helt hekta... :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...