Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos hudpleier 1 gang i mitt liv og er usikker på hvor mye det gav meg. Synes det er dyrt for en behandling, og kan det virkelig gjøre så stor forskjell? Er det ikke bedre å investere i gode produkter hjemme som man kan bruke over tid? Skjønner bare ikke poenget med å gå til hudpleier (med mindre man har penger nok til å gå dit ofte da). Noen som har synspunkter? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være greit å få en hudanalyse der, få råd om hvordan man skal behandle huden, hvilke produkter man bør og ikke bør bruke osv. Og så tar man de rådene til seg og investerer i gode produkter 😊 

Anonymkode: 6e069...c0d

Skrevet

Nja har vært et par ganger selv, spesielt om jeg har milier jeg ikke vil gjerne selv. Men jeg ser på det som en luksus jeg gjør kanskje en gang hvert tredje år. Syns produktene de skal ha meg til å kjøpe er alt for dyre, bruker mine faste greier jeg er fornøyd med selv om de prøver seg på mersalg :)

Anonymkode: facd4...fe8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nja har vært et par ganger selv, spesielt om jeg har milier jeg ikke vil gjerne selv. Men jeg ser på det som en luksus jeg gjør kanskje en gang hvert tredje år. Syns produktene de skal ha meg til å kjøpe er alt for dyre, bruker mine faste greier jeg er fornøyd med selv om de prøver seg på mersalg :)

Anonymkode: facd4...fe8

Hva har fungert på milier?

Anonymkode: 983b1...218

Skrevet

For meg hjalp det veldig I en periode jeg slet med en del akne. Gikk til hudpleier en gang i mnd for syre peeling, og tok også en sånn fuktrens, I tillegg så hjalp hun meg med produkter som var rett for min hud. Og huden min ble merkbart mye bedre, og jeg har holdt fast ved flere av produktene hun dengang anbefalte. 

Det var ingen kjøpepress, men hun brukte mange av produktene når jeg var der så jeg merket fort at det var noe huden min likte. 

Anonymkode: e79e7...75c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...