AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe i gave til han. Han har liksom det han trenger, drikker ikke noe særlig, han liker ikke sport, han har spillene han liker og han er vanskelig å kjøpe klær til. Jeg trenger virkelig tips, det kan ikke være noe spiselig heller ☺️ Pris på maks 400 kroner. Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hvilke interesser har han? Alder? Anonymkode: ead2b...a99
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke interesser har han? Alder? Anonymkode: ead2b...a99 Han liker gaming, men som sagt har han alt av spill. Ellers er han glad i å trene, en humoristisk kar som liker å være sosial. Han har ikke mange typiske hobbyer egentlig, så er litt vanskelig med gave til han sånn sett. Ikke vet han hva han ønsker seg heller. Han er 40 år ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han liker gaming, men som sagt har han alt av spill. Ellers er han glad i å trene, en humoristisk kar som liker å være sosial. Han har ikke mange typiske hobbyer egentlig, så er litt vanskelig med gave til han sånn sett. Ikke vet han hva han ønsker seg heller. Han er 40 år ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d Gavekort på en restaurant eller en aktivitet? Anonymkode: 919b3...47f
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Er dere noe utendørs? Feks votter, lue, skjerf? Ullgenser? Gavekort på en klesbutikk han pleier å handle på. Evt kjøpe noe felles som er litt dyrere. Slips, finskjorte. Anonymkode: 3200e...382
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gavekort på en restaurant eller en aktivitet? Anonymkode: 919b3...47f Var inne på Youwish og så på aktiviteter, men var så sinnsykt mye dyrt der. Vi ligger liksom på rundt 400 kr til hverandre, og alt det han hadde likt kostet ihvertfall dobbelt eller mer. Men gavekort på restaurant var ikke så dumt ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Klær eller andre gjenstander med motiv fra spillene? Jeg hadde tenkt å foreslå en tur innom Gamestop i tilfelle de kunne hatt noe der, men så ser jeg at de er nedlagt..... det er lenge siden jeg var der selv, men de pleide ha mye bra for galere. Kanskje du finner en tilsvarende butikk? Anonymkode: aad53...a0c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er dere noe utendørs? Feks votter, lue, skjerf? Ullgenser? Gavekort på en klesbutikk han pleier å handle på. Evt kjøpe noe felles som er litt dyrere. Slips, finskjorte. Anonymkode: 3200e...382 Gavekort kan funke, da kan han plukke ut noe selv. Vi har forskjellig smak, jeg har bomma før 😂 Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klær eller andre gjenstander med motiv fra spillene? Jeg hadde tenkt å foreslå en tur innom Gamestop i tilfelle de kunne hatt noe der, men så ser jeg at de er nedlagt..... det er lenge siden jeg var der selv, men de pleide ha mye bra for galere. Kanskje du finner en tilsvarende butikk? Anonymkode: aad53...a0c Har evt teknikkmagasinet da, titta litt inne på nettsiden dems igår, de har jo mye kult. Må ta en ordentlig titt igjen ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 Hvilke spill liker han? Anonymkode: aad53...a0c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvilke spill liker han? Anonymkode: aad53...a0c Han liker spill som Call of duty og Assassin's creed osv, men de nyeste av de har han da ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 Hvilke spill liker han? Det finnes kanskje noe merch til akkurat disse spillene. Ellers kunne en massasjepute vært noe siden det kan ta på å spille. Men ser ut som at du må opp til 500 for de billigste. Hvorfor kan det ikke være noe spiselig forresten? Anonymkode: b1fd2...970
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvilke spill liker han? Det finnes kanskje noe merch til akkurat disse spillene. Ellers kunne en massasjepute vært noe siden det kan ta på å spille. Men ser ut som at du må opp til 500 for de billigste. Hvorfor kan det ikke være noe spiselig forresten? Anonymkode: b1fd2...970 Skrev svar på det over her ☺️ Har du link til den massasjeputen? Han er veldig treningsmenneske og går på strenge dietter, så gidder ikke gi han en pakke egg og proteinpulver liksom. Han har også en haug av proteinpulver, så han trenger ikke mer på en stund ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #14 Skrevet 15. desember 2020 Denne er jo over prisgrense, men kunne noe innen den kategorien være passende? Bruksgjenstander/klær inspirert av spill? Anonymkode: aad53...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #15 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Denne er jo over prisgrense, men kunne noe innen den kategorien være passende? Bruksgjenstander/klær inspirert av spill? Anonymkode: aad53...a0c Den der var ordentlig kul 😁 Skal se litt hva jeg kan finne av ting som "hører til" spillene han liker. Nå sitter jeg og Googler meg ihjel her 😂 Anonymkode: c01ff...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Skrev svar på det over her ☺️ Har du link til den massasjeputen? Han er veldig treningsmenneske og går på strenge dietter, så gidder ikke gi han en pakke egg og proteinpulver liksom. Han har også en haug av proteinpulver, så han trenger ikke mer på en stund ☺️ Anonymkode: c01ff...b9d Hvis du googler "massasjepute" så kommer det opp masse annonser øverst. Der finner du flere forskjellige til forskjellige priser! Jeg har kun erfaring med YouCare Mini fra Elkjøp, men den er litt dyrere. Og ja, forstår veldig godt at du ikke orker det 😂 Anonymkode: b1fd2...970
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #17 Skrevet 15. desember 2020 Drikkeflaske til trening? Funnet sammevsted som klokka, her er link 😃 var visst mye kult der https://www.emp-shop.no/p/logo/480666.html Anonymkode: aad53...a0c
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Drikkeflaske til trening? Funnet sammevsted som klokka, her er link 😃 var visst mye kult der https://www.emp-shop.no/p/logo/480666.html Anonymkode: aad53...a0c Ja, det var ekstremt mye kult. Det er store sjanser for bestilling der ikveld 😁 Takk for tips! Anonymkode: c01ff...b9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå