Gå til innhold

Kan jeg la han pule meg uten kondom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen måte jeg kan la han pule meg uten kondom?

kan jeg ta angrepille med engang etter sex? Er det noe jeg kan gjøre like etter? 

Anonymkode: e790e...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke som du er moden nok til å ha sex om du må stille slike spørsmål 

Anonymkode: a3273...268

• Liker 31
Skrevet

Jeg går ikke på noe prevensjon , ikke jeg og ikke han. Aldri blitt gravid heller , heldigvis ! Men kan skje 

• Liker 2
Skrevet

Nei, angrepille skal IKKE brukes til prevensjon. Det er en hestekur med hormoner med bivirkninger deretter. Er du riktig uheldig får du blodpropp av den. I verste fall kan den gi deg slag, hjerteinfarkt eller lungepropp. Bruk kondom! Du virker også altfor ung og naiv til å ha sex om dette er noe du lurer på. Vent til du er gammel nok til å ta egne, kloke beslutninger

Anonymkode: 52b64...1b4

• Liker 15
Skrevet

Om du ikke vil bli gravid, så får dere bruke kondom når dere har samleie. Spesielt om du ikke bruker noen form for prevensjon. 

Anonymkode: 6d69a...009

• Liker 3
Skrevet

Nei. Dersom du ikke ønsker å bli gravid, skal du ikke ha ubeskyttet sex. Angrepille er ikke prevensjon! Den har heftige bivirkninger og tuller med syklusen din i månedsvis etterpå. Det er også frarådet på det sterkeste å ta mer enn noen få i året. En angrepille er en mulighet man har dersom kondomen sprakk eller lignende. Den er ikke laget for regelmessig bruk. Så svaret på spørsmålet ditt er NEI.

Anonymkode: a946a...f97

• Liker 7
Skrevet

Går fint. Gjør det samme selv, og aldri blitt gravid. Hadde det skjedd hadde jeg fjernet det med abort.

Det er ikke alle som kan gå på prevensjonsmidler + kondom er ikke ideelt. La folk få kose seg, sex er ikke så veldig alvorlig. 

• Liker 1
Skrevet

P piller?

Anonymkode: 12cff...373

• Liker 1
Skrevet

Ja. Du kan det om du ønsker å bli gravid!

Anonymkode: 78b5f...2b4

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke sånn at det er kondomen som må til for at man kan ha sex, men det er anbefalt absolutt! men det går fint an å ha sex uten ja, men da kan du få både kjønnsykdommer og baby. Angrepille er ingen bra prevensjon, ring legen din å få deg en time til å snakke om prevensjon.

• Liker 2
Skrevet
Destroyer skrev (9 minutter siden):

Går fint. Gjør det samme selv, og aldri blitt gravid. Hadde det skjedd hadde jeg fjernet det med abort.

Det er ikke alle som kan gå på prevensjonsmidler + kondom er ikke ideelt. La folk få kose seg, sex er ikke så veldig alvorlig. 

Er det noen hjemme her???

• Liker 15
Gjest førstedamen
Skrevet

Om du har eggløsning når du har sex hjelper ikke angrepille da den kun forskyver eggløsning og ikke forhindrer graviditet utover det. 

Skrevet

Høres ut som en jente som er presset av en gutt for å slippe å bruke kondom. Vær smart bruk kondom... er det noen fast er det noe annet 

• Liker 9
Skrevet
Anonym900 skrev (25 minutter siden):

Jeg går ikke på noe prevensjon , ikke jeg og ikke han. Aldri blitt gravid heller , heldigvis ! Men kan skje 

Med mindre du er klar for barn hvis du blir gravid, er det fryktelig umodent og uforsvarlig av deg og dere.

• Liker 3
Skrevet
Destroyer skrev (23 minutter siden):

Du tar altfor lett på abort og kjønnssykdommer. Uempatisk.

De aller fleste kan gå på en eller annen form for prevensjon, har aldri hørt om noen som ikke har noen alternativer.

• Liker 6
Skrevet
Destroyer skrev (26 minutter siden):

Slike holdninger gjør at abortmotstandere "får vann på mølla".

Anonymkode: 51182...038

• Liker 4
Skrevet
Destroyer skrev (30 minutter siden):

Sex er ikke så veldig alvorlig? Håper du tuller. 

Du vet at det kan bli barn av det? Du vet at det kan bli alvorlige sykdommer av det? 

Anonymkode: 8c075...e5a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Er det noen måte jeg kan la han pule meg uten kondom?

kan jeg ta angrepille med engang etter sex? Er det noe jeg kan gjøre like etter? 

Anonymkode: e790e...c1f

Hvis du ikke har noe imot å bli gravid, ja. 

Anonymkode: 0adf1...c47

Skrevet
Guppy88 skrev (4 timer siden):

Du tar altfor lett på abort og kjønnssykdommer. Uempatisk.

De aller fleste kan gå på en eller annen form for prevensjon, har aldri hørt om noen som ikke har noen alternativer.

Har fast partner, og alltid opptatt av å ikke få sykdommer. 

Har forsøkt prevensjon før, men fikk etterhvert blødninger HVER eneste dag i et par år frem til jeg fjernet den. 
Fikk også beskjed om at ettersom jeg har migrene er det begrenset hvilken jeg kan bruke. Vet at spiral er aktuelt for en som meg, men har hørt om kraftige smerter ved innsettelse. Partner vil ikke bruke kondom da det ødelegger. Forstår ikke problemet, jeg skal ikke ha barn.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Slike holdninger gjør at abortmotstandere "får vann på mølla".

Anonymkode: 51182...038

Er i utgangspunktet ikke for abort personlig, men jeg skal ikke ha barn - koser meg bare med deilig sex.... jeg blir ikke gravid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...