Alvea Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Det var enten her eller sport og fritid, det ble her.. Mine asics nimbus elns, kjøpt for 4-5 år siden har gjort sitt. Jeg trenger nye, men vil ikke dra i butikker å handle fysisk. Hvilke joggesko er gode? Har smal fot og går mye turer. Jogger kun sporadisk. Er det Hoka som er de beste slik jeg har forstått det. Verdt prisen? Hvordan er de skoene dere anbefaler i størrelsen? Endret 15. desember 2020 av Alvea Skrivefeil
Pappi Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Hvis skoene ikke skal brukes til løping så er ikke løpesko det beste. https://aktivtrening.com/treningsutstyr/lopesko/fem-grunner-derfor-bor-du-ikke-ga-i-lopeskoene 1
Alvea Skrevet 15. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2020 Pappi skrev (3 minutter siden): Hvis skoene ikke skal brukes til løping så er ikke løpesko det beste. https://aktivtrening.com/treningsutstyr/lopesko/fem-grunner-derfor-bor-du-ikke-ga-i-lopeskoene Dette var jeg ikke klar over Hvilke sko er gode å gå mye i samt sporadisk jogging? 😊
Pappi Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Til bruk på relativt flate underlag er kanskje sneakers bra, altså "joggesko av litt enklere type som ikke er beregnet på løping. For bruk utenfor vei er sikkert tursko bra, type lave fjellsko eller lignende. 1
LeneXCII Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Du kan selvsagt fint bruke løpesko til å gå tur med også, den artikkelen tror jeg ikke du skal ta for bokstavlig. Finner du sko du liker, bruk dem! Selv sverger jeg til Hoka (clifton eller atr challenger). Endret 15. desember 2020 av LeneXCII 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 16. desember 2020 #6 Skrevet 16. desember 2020 (endret) Alvea skrev (11 timer siden): Dette var jeg ikke klar over Hvilke sko er gode å gå mye i samt sporadisk jogging? 😊 Jeg synes Hoka er helt fantastisk, men det er MYE demping. Du må like det Stygge, da Adidas Ultraboost er og utrolig myke og dempede, mindre demp enn Hoka og langt mindre stabilitet - men penere å se på og nettere. Hadde ikke giddet å gå for Hoka som tross alt er ganske grelle og klumpete om du ikke spesifikt er ute etter skoen med megamye demp. Endret 16. desember 2020 av Fnuggolina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå