AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Har kun hatt 1 forsøk i det offentlige og ble gravid (er over halvveis i svangerskapet nå), så har jo ikke overskredet grensen på 18 000 og noe for medisiner, må jeg da likevel sende inn skjema som jeg fikk etter uttak (og evt. kvitteringene som jeg har hatt hittil)? Spurte Helfo om dette, men de sa det er opp til meg hva jeg vil gjøre, så det hjalp jo ikke så mye.. Anonymkode: 401c6...c60
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #2 Skrevet 16. desember 2020 Jeg gadd ikke siden vi ikke får noe tilbake. Hva er vitsen da 😛 Anonymkode: bb6c4...e4f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #3 Skrevet 16. desember 2020 Greit å sende inn. Det er tidsfrist i forhold når det senest må rapporteres. Og er man så uheldig at det ender med abort. Eller ønsker man søskenforsøk. Så er det jo en stor fordel å ha registrert at man er ferdig med egenandelen i stedet for å begynne på nytt. Anonymkode: 2a8a0...7ba
Neutral90 Skrevet 16. desember 2020 #4 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Greit å sende inn. Det er tidsfrist i forhold når det senest må rapporteres. Og er man så uheldig at det ender med abort. Eller ønsker man søskenforsøk. Så er det jo en stor fordel å ha registrert at man er ferdig med egenandelen i stedet for å begynne på nytt. Anonymkode: 2a8a0...7ba Man begynner ny egenandel ved søskenforsøk. Egenandel er pr fødte barn, inntil 3 forsøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå