Gå til innhold

Automatisk blandebatteri - hvordan rense filter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et automatisk blandebatteri på toalettet fra Oras (samme som på bildet). Jeg har nå søkt både på nettet og på youtube om hvordan kan man ta av filteret og rense det. For det er ikke noe vi kan skru eller vri på for å få det ut. Er det noe som har et automatisk blandebatteri og som kan gi oss et tips?

oras-optima-berringsfri-serva.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filter? Mener du strålesamler/perlator? I så fall sier databladet at denne er av typen M21,5x1. Denne trenger du en egen "nøkkel" for å skru ut, men det burde ikke være noe problem å få tak i en slik om du kontakter et VVS-firma. Om ikke annet vil jeg tro det følger med nøkkel hvis du kjøpet en ny strålesamler. 

Anonymkode: cc45a...f5b

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Filter? Mener du strålesamler/perlator? I så fall sier databladet at denne er av typen M21,5x1. Denne trenger du en egen "nøkkel" for å skru ut, men det burde ikke være noe problem å få tak i en slik om du kontakter et VVS-firma. Om ikke annet vil jeg tro det følger med nøkkel hvis du kjøpet en ny strålesamler. 

Anonymkode: cc45a...f5b

Det er strålesamler jeg mener ja. Det fulgte ikke med en sånn nøkkel med dette blandebatteriet. Men uansett, takk for hjelpen ☺️ Vi får kontakte butikken vi kjøpte det i.

Endret av Kittykat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...