Silva Pluvialis Skrevet 18. desember 2020 #21 Skrevet 18. desember 2020 (endret) Nå har jeg omsider fått lest hele artikkelen det henvises til i HI. Det er det verste jeg har lest i hele mitt liv, særlig de detaljerte beskrivelsene av hva som ble gjort med barna. Dette er djevelens verk, uten tvil. Det er ren terror, sadisme og ondskap. Menneskenes ondskap kjenner ingen grenser. Må si at tårene rant og rant da jeg leste visse ting. At noen kan begå slike forferdelige ting som å planlegge misbruk av barn, tenne på at andre misbruker ens egne barn, penetrere nyfødte jentebabyer vaginalt.. Det stod så mye horribelt at jeg føler meg helt tom. Hjertet mitt blør for alle de rammede barna. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er bare helt overveldet. Måtte overgriperne sperres inne på livstid, og måtte barna få all hjelp, omsorg og støtte så lenge det trengs. Dette er bare ikke menneskelig. Det er verre tortur enn jeg noensinne så for meg at kunne eksistere. Disse handlingene er rett og slett djevelen i forkledning. Jeg gråter over verdens ondskap..😭 💔. I tillegg må jeg si at jeg er glad for at jeg ikke jobber i politiet og må se på disse bildene og videoene. Det hadde jeg aldri taklet. Endret 18. desember 2020 av Uatskillelig 3
Ti.09 Skrevet 19. desember 2020 #22 Skrevet 19. desember 2020 Helt grusomt at noen kan gjøre noe sånt mot barn. Jeg blir kvalm, trist og sint. Mine tanker går til de stakkars barna...💔 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 20. desember 2020 #23 Skrevet 20. desember 2020 Uatskillelig skrev (På 18.12.2020 den 1.56): Nå har jeg omsider fått lest hele artikkelen det henvises til i HI. Det er det verste jeg har lest i hele mitt liv, særlig de detaljerte beskrivelsene av hva som ble gjort med barna. Dette er djevelens verk, uten tvil. Det er ren terror, sadisme og ondskap. Menneskenes ondskap kjenner ingen grenser. Må si at tårene rant og rant da jeg leste visse ting. At noen kan begå slike forferdelige ting som å planlegge misbruk av barn, tenne på at andre misbruker ens egne barn, penetrere nyfødte jentebabyer vaginalt.. Det stod så mye horribelt at jeg føler meg helt tom. Hjertet mitt blør for alle de rammede barna. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er bare helt overveldet. Måtte overgriperne sperres inne på livstid, og måtte barna få all hjelp, omsorg og støtte så lenge det trengs. Dette er bare ikke menneskelig. Det er verre tortur enn jeg noensinne så for meg at kunne eksistere. Disse handlingene er rett og slett djevelen i forkledning. Jeg gråter over verdens ondskap..😭 💔. I tillegg må jeg si at jeg er glad for at jeg ikke jobber i politiet og må se på disse bildene og videoene. Det hadde jeg aldri taklet. Har ikke orket å lese artikkelen siden jeg vet jeg kommer til å bli kvalm og begynne å grine. Jeg bare synes ikke man skal skylde på noen "djevelen" her, disse menneskene gjør det helt på egenhånd, og skal ha ene og fulle ansvar og burde blitt drept sakte og smertefullt selv. Ja, jeg vet man ikke skal skrive sånt, men det gjelder en slik mishandling av barn og tilogmed nyfødte, da ser jeg svart. De skulle vært flådd levende til skrekk og advarsel for likesinnede, for sånt gjør man for faen meg ikke.
Bag Skrevet 20. desember 2020 #24 Skrevet 20. desember 2020 Hva er poenget med å komme med religiøse banneord i tittelen? Hva har religion med trådens tema å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå