Gjest tranedatter Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Triggerwarning: Dette er de norske nettovergriperne (aftenposten.no) Jeg blir helt matt. Og forbanna. Dildo med Hello Kitty i "barnestørrelse". Overgrep og tortur av nyfødte barn. 🤮
Gjest Sirisiri10 Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Får ikke lest saken, men det er helt grusomt. Nettavisen, VG og nrk belyser nå temaet overgrep på barn også. Godt det kommer frem i lyset, men grusomt å lese.
Curlyme Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Håper de brenner i helvete for straffen ellers er ingenting. 10
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Jeg klarte ikke å lese alt. Noe så bestialsk. Blir helt dårlig. Stakkars stakkars barn. 😰 4
Lønnesirup01 Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Jeg har klikket på slike artikler før og det sitter fortsatt brent i minne. 6
clyde Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 En annen ting som gjør meg kvalm med denne artikkelen er at det kun var noen få av partnerne som gikk fra overgriperne. Mange av dem er fortsatt gift feks. Hvordan i helvete er det mulig, tenker jeg. Er de damene pedoer de og? Håper politiet sjekker partnerne de lever med nøye og! 15
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 (endret) clyde skrev (44 minutter siden): En annen ting som gjør meg kvalm med denne artikkelen er at det kun var noen få av partnerne som gikk fra overgriperne. Mange av dem er fortsatt gift feks. Hvordan i helvete er det mulig, tenker jeg. Enig. Det er helt uforståelig at noen vil være gift med en overgriper. Jeg skulle til å si, jeg er glad jeg ikke kjenner slike folk, men man vet jo ikke.. Jeg håper ikke at jeg kjenner sånne folk. Endret 15. desember 2020 av Uatskillelig 4
clyde Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 Uatskillelig skrev (Akkurat nå): Enig. Det er helt uforståelig at noen vil være gift med en overgriper. Jeg skulle til å si, jeg er glad jeg ikke kjenner slike folk, men man vet jo ikke.. Jeg håper ikke at jeg kjenner sånne folk. Helt enig. Jeg får lyst til å spy. Nekter å tro at disse kvinnfolka som fortsatte forholdet til disse monstrene ikke visste hva skitsekkene drev med. 3
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Den ene overgriperen hadde lastet ned 1,7 millioner bilder og mange tusen videoer. Er jo helt fuckings sinnsykt!! Endret 15. desember 2020 av Uatskillelig 4
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #11 Skrevet 15. desember 2020 tranedatter skrev (1 time siden): Triggerwarning: Dette er de norske nettovergriperne (aftenposten.no) Jeg blir helt matt. Og forbanna. Dildo med Hello Kitty i "barnestørrelse". Overgrep og tortur av nyfødte barn. 🤮 Det er bra det blir etterforsket som tortur også, for det er det det er. Tortur av babyer og småbarn. Menneskers ondskap har ingen grenser. Det er til å gråte av. 😭 5
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #12 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Måtte de ALDRI slippe uten igjen av fengsel. Endret 15. desember 2020 av Uatskillelig 4
clyde Skrevet 15. desember 2020 #13 Skrevet 15. desember 2020 Uatskillelig skrev (1 time siden): Måtte de ALDRI slippe uten igjen av fengsel. Det er dessverre akkurat det de kommer til å gjøre.. 2
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #14 Skrevet 15. desember 2020 clyde skrev (3 minutter siden): Det er dessverre akkurat det de kommer til å gjøre.. Livstid, forvaring, hadde vært passende straff. Dessverre er straff for seksuelle overgrep kritisk lav i Norge. Slike folk er til stor fare for andre mennesker og har ingenting ute i et samfunn å gjøre. 5
Silva Pluvialis Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 frøkengrapefrukt skrev (3 minutter siden): Dette er ren ondskap. Grusomt. De ødelegger jo barna for livet, før livet har begynt i det hele tatt. Ren og skjær sadisme. 3
Avocado83 Skrevet 15. desember 2020 #17 Skrevet 15. desember 2020 (endret) Uatskillelig skrev (1 time siden): Endret 15. desember 2020 av Avocado83 Sitert innlegg ble endret
Curlyme Skrevet 15. desember 2020 #18 Skrevet 15. desember 2020 clyde skrev (2 timer siden): En annen ting som gjør meg kvalm med denne artikkelen er at det kun var noen få av partnerne som gikk fra overgriperne. Mange av dem er fortsatt gift feks. Hvordan i helvete er det mulig, tenker jeg. Er de damene pedoer de og? Håper politiet sjekker partnerne de lever med nøye og! Det skjønner ikke jeg heller.
Drizzt Skrevet 15. desember 2020 #19 Skrevet 15. desember 2020 Hva slags kvinnfolk vil være i forhold med slike udyr? Norge bør innføre offentlige navnelister med overgripere. 2
n_97 Skrevet 16. desember 2020 #20 Skrevet 16. desember 2020 5 hours ago, clyde said: En annen ting som gjør meg kvalm med denne artikkelen er at det kun var noen få av partnerne som gikk fra overgriperne. Mange av dem er fortsatt gift feks. Hvordan i helvete er det mulig, tenker jeg. Er de damene pedoer de og? Håper politiet sjekker partnerne de lever med nøye og! Noen ganger skjuler partner veldig godt sine overgrep. Tro det eller ei, men det er ikke så uvanlig at familien ikke aner at barnet blir utsatt for overgrep av et familiemedlem. Overgripere er ofte bevisste sin oppførsel og fremstår som veldig hyggelige og ordentlige mennesker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå