AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #21 Skrevet 16. desember 2020 Vi hadde mange firkantede bord som stod spredt utover rommet og et tilsvarende bord sentrert «øverst». Der satt vi + forlovere m/partnere. Resten av gjestene var plassert på de andre bordene. Vi fokuserte på at gjestene skulle ha det best mulig og ha folk de kjente godt på bordene sine. I tillegg er det flere i familien som ikke normalt er på talefot, så da kunne vi plassere de langt unna hverandre. Funka kjempegodt og vi fikk mange gode tilbakemeldinger på bordplasseringen. Tror de fleste koste seg veldig 😊 Var i et bryllup der mannen og jeg ble plassert på et bord der vi ikke kjente noen og det var en del som var mye eldre. Det var ganske kjedelig og litt strevsomt å holde igang samtaler under middagen, så ville ikke gjøre det samme selv. Anonymkode: 63be2...8e7
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #22 Skrevet 16. desember 2020 Rant skrev (27 minutter siden): Nei. Det er ikke normal plassering. Om du skal følge etikette, så er det svigermor - din far - deg - din mann - din mor - din svigerfar. Så de vil jo ikke ha mye kontakt. Ja? Det er jo akkurat det jeg skriver i innlegget? Jeg vil ikke ha dem på samme bord Anonymkode: c8faa...f78 1
Rant Skrevet 16. desember 2020 #23 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja? Det er jo akkurat det jeg skriver i innlegget? Jeg vil ikke ha dem på samme bord Anonymkode: c8faa...f78 Beklager, jeg misforstod. Men uansett, de kommer jo ikke til å kunne snakke med hverandre ved bordet? Men om du ikke ønsker det, så finnes det sikkert en god løsning. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #24 Skrevet 16. desember 2020 Ville hatt brudepar og forlovere på hovedbord, mor på bord 1, far på bord 3 og svigers på bord 2. Anonymkode: 2206c...9a9
Ulven Skrevet 16. desember 2020 #25 Skrevet 16. desember 2020 Hvis dere har et tradisjonell oppsett av hovedbordet, vil jo ikke mor og far få mulighet til å snakke og være sure på hverandre? Brudeparet sitter jo imellom, og det er ikke naturlig å snakke forbi to mennesker.
Gjest retnuhfilM Skrevet 16. desember 2020 #26 Skrevet 16. desember 2020 Vi hadde ikke foreldre ved bordet vårt, kun forlovere med sine kjærester samt to andre gode venner. Bare runde bord, inkludert vårt. Foreldrene våre er skilt.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #27 Skrevet 16. desember 2020 Ulven skrev (2 timer siden): Hvis dere har et tradisjonell oppsett av hovedbordet, vil jo ikke mor og far få mulighet til å snakke og være sure på hverandre? Brudeparet sitter jo imellom, og det er ikke naturlig å snakke forbi to mennesker. Vi snakker om to mennesker som vanligvis ikke ønsker å oppholde seg i samme land som hverandre. De kommer garantert ikke til å ville snakke sammen, men stemningen hvis man snakker med den ene, så den andre, osv., vil bli utrolig dårlig. Anonymkode: c8faa...f78
Ulven Skrevet 16. desember 2020 #28 Skrevet 16. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vi snakker om to mennesker som vanligvis ikke ønsker å oppholde seg i samme land som hverandre. De kommer garantert ikke til å ville snakke sammen, men stemningen hvis man snakker med den ene, så den andre, osv., vil bli utrolig dårlig. Anonymkode: c8faa...f78 Men da blir det jo et problem uansett hvor du setter dem. De kommer til å ha isfront uansett om du setter de ved et rundt bord hver for seg, eller sist på hver bordende ved hovedbordet. Min erfaring fra vårt bryllup med tradisjonelt oppsett, var at jeg ikke snakket med de som satt ved siden av mannen min. Men i dag er det jo mange flere muligheter enn det var da jeg giftet meg. 🙂 Da min eldste giftet seg, satt de alene ved et bord. Så det kan du jo tenke på som et alternativ. 🙂
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #29 Skrevet 19. desember 2020 Vi fikk ikke tallene til å gå opp på grunn av foreldrenes nye partnere osv., så vi satt på bord med forloverne våre og toastmaster med partner, med foreldrene på et annet bord. Hadde de fremdeles vært av slaget som ikke snakker sammen (de har vært det..), så hadde jeg plassert min mor med sine søsken og foreldre, og gjort det samme med far. Anonymkode: 084db...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå