AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Hei. Jeg finner ikke ut av dette med ansinnitet. begynte å jobbe i barnehage 1 oktober, er 27 år. Har fagbrev som frisør. Og jobbet siden vgs. men jeg vet ikke hva de skal regne med osv. er det noen som kan hjelpe meg? Finner ingenting på Google. Kun årslønn osv. men jeg trenger å vite timelønn, for jeg vet ikke hvordan man regner det ut. i en privat bhg har jeg nesten 180, en annen privat 163, bemanningsbyrå 158.60 og 162 i enkelte bhg. prøver bare å finne ut hva jeg har rett på😅 Anonymkode: 7848b...6a0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei. Jeg finner ikke ut av dette med ansinnitet. begynte å jobbe i barnehage 1 oktober, er 27 år. Har fagbrev som frisør. Og jobbet siden vgs. men jeg vet ikke hva de skal regne med osv. er det noen som kan hjelpe meg? Finner ingenting på Google. Kun årslønn osv. men jeg trenger å vite timelønn, for jeg vet ikke hvordan man regner det ut. i en privat bhg har jeg nesten 180, en annen privat 163, bemanningsbyrå 158.60 og 162 i enkelte bhg. prøver bare å finne ut hva jeg har rett på😅 Anonymkode: 7848b...6a0 Så lenge du ikke har noen relevant erfaring med å jobbe med barn fra før, starter du uten ansiennitet. Har du barn, teller et år per barn. Anonymkode: 7ac38...d31
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge du ikke har noen relevant erfaring med å jobbe med barn fra før, starter du uten ansiennitet. Har du barn, teller et år per barn. Anonymkode: 7ac38...d31 Det har jeg ikke, har 2 barn. Men har ikke alder noe å si også? Får jeg 2 års ansinnitet da? Finnes det en tabell eller noe jeg kan se hva lønnen er på? 😊 Anonymkode: 7848b...6a0
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det har jeg ikke, har 2 barn. Men har ikke alder noe å si også? Får jeg 2 års ansinnitet da? Finnes det en tabell eller noe jeg kan se hva lønnen er på? 😊 Anonymkode: 7848b...6a0 Det er ikke noe fastsatt lønn du har rett på i barnehager... i en kommune så har de en lønn, private betaler det de vil og bemanningsselskap det de vil. Lønna varierer fra kommune til kommune... Anonymkode: 45b3b...734 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå