Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...

Endret av HannaLena
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke gjøre noe, det er ikke din oppgave å ordne opp i slik. 

Anonymkode: 327bc...f30

• Liker 41
Skrevet

Jeg hadde snakket med henne, og sagt jeg ikke synes det hun har gjort er ok, men hadde aldri sagt noe til mannen. Det har du ikke noe med.

Anonymkode: 96350...65a

• Liker 18
Skrevet

De har brutt forholdet. Hva er problemet?

Anonymkode: 9ba2b...de2

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor kjenner du på et behov for å "gjøre noe"?

Anonymkode: a805b...422

• Liker 10
Skrevet

Hun er ikke utro, hun var utro. Det hører fortiden til, forholdet er uansett over, så ta deg ei julekake og slapp av.

• Liker 20
Skrevet

De har allerede gjort det slutt. Ikke ødelegg mer for ham. 

Anonymkode: 26fc4...2fa

• Liker 14
Skrevet

Så lenge de har gjort det slutt ville jeg ikke ha sagt noe - jeg tenker det er like greit at han ikke vet noe. 

MEN jeg hadde gitt klar beskjed til venninna om at hvis det skjer igjen og du får vite det vil du si fra OG skulle eksen spørre deg om noe har skjedd så vil jeg svare ærlig på det, 

• Liker 5
Skrevet

Du gjør ingenting. Om du er hennes beste venninne, bør du lytte til henne, prøve å forstå, være åpen, stille spørsmål, støtte og gi råd utifra ditt ståsted. Regner med at hun fortalte deg dette fordi du er en hun stoler på og tørr å være fortrolig med. Dette er hennes hemmelighet, ikke din. Du kan selvsagt være ærlig om din mening angående det hun har gjort, men ikke forvent at hun forblir din beste venninne om du fordømmer henne. 

Anonymkode: d46a5...bcc

• Liker 10
Skrevet (endret)

....

Endret av HannaLena
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Meldingene her hadde vært noe helt annet, hvis det kom fram at det var han som hadde vært utro. Forestill dere hvis situasjonen var motsatt og dere fikk vite at ikke bare har partneren være utro, men en du så på som god  venninne visste om det. Tar man bevist en valg å være utro over tid, får man og tåle konsekvensene av å være utro 😇 

Endret av Jordbærkake34532
  • Liker 4
Skrevet

Henne ville jeg dumpet.

Anonymkode: 918c5...dd3

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor kjenner du på et behov for å "gjøre noe"?

Har nok mye med at hun også er god venn med han. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er FOR å fortelle det til den bedradde part. De fortjener å få vite, ikke at alle rundt dem går og vet det, men ikke sier noe. Holder dem for narr, rett og slett. Det hadde gjort meg lynforbanna, om jeg senere fikk vite eller skjønte hva andre hadde visst men ikke fortalt meg. Råtne "venner"!

Jeg synes ingen fortjener å bli bedratt, så da fortjener de å få vite det, så de kan velge å gjøre noe med saken og kvitte seg med bedrageren, eller kort og godt kjenne til sannheten!

Endret av Million
  • Liker 7
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
HannaLena skrev (37 minutter siden):

Har akkurat funnet ut at min beste venninne har vært utro i over 2 år, og typen er også en god venn av meg. De har en unge sammen på 2 år. 
De har nå gjort det slutt, men han vet ikke hva hun har holdt på med, og det verste er at hun har holdt på med kompisen til typen sin :(

først nå har hun gitt meg detaljer om hva som har foregått, og jeg blir litt sjokkert over at noen kan gjøre slikt over så lang tid. Har ikke folk samvittighet? Jeg tror jeg hadde hatt syk angst om jeg hadde kommet hjem nypult og latet som ingenting :(  (Dette er noe hun har fortalt meg)

jeg lurer fælt på hva jeg skal gjøre da jeg synes det er fælt å vite alt og late som ingenting overfor eksen hennes. 

noen råd?

Dersom du fortsatt er venner med begge to så kan du fortelle venninnen din at hun setter deg i en vanskelig situasjon ved å ikke fortelle eksen hva som virkelig skjedde. Be henne ordne opp og ikke involverer deg igjen. 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Henne ville jeg dumpet.

Anonymkode: 918c5...dd3

Samme her.

Jeg hadde sagt fra til mannen hennes og deretter kuttet ut henne. Ikke faen om jeg gidder å henge med utro mennesker. De får nøye seg med folk av samme kvalitet, som sitter der og lytter og trøster.

HannaLena skrev (26 minutter siden):

Nei det er uaktuelt å si noe til noen, det vil ikke løse noe. Men jeg synes det er ubehagelig å vite å høre om det, og hun snakker om det HELE tiden og er rimelig sint da han hun var utro med nå ikke vil ha noe med henne å gjøre. 
jeg har støttet henne som bare det de siste ukene, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre da jeg ikke støtter handlingen og ikke vil høre mer om det..

Er det virkelig dette du ønsker deg, i livet ditt, trådstarter?

At venninnen din betyr mest, og du og mannen hennes bare er filledukker som hun slenger rundt seg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke det er din jobb å si ifra til eksen til venninnen din (med mindre du og eksen er svært nære venner, da forstår jeg det). Jeg ville sagt at hun bør gjøre det selv.

• Liker 1
Skrevet
Uatskillelig skrev (10 minutter siden):

Jeg synes ikke det er din jobb å si ifra til eksen til venninnen din (med mindre du og eksen er svært nære venner, da forstår jeg det). Jeg ville sagt at hun bør gjøre det selv.

Eksen til venninna? Mener du han hun var utro med?

Anonymkode: 2f09b...9b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksen til venninna? Mener du han hun var utro med?

Anonymkode: 2f09b...9b6

Ja, TS spør jo om hun skal si ifra til eksen til venninnen sin om at venninnen har vært utro mot han.

Skrevet (endret)
~ m a u d e ~ skrev (På 15.12.2020 den 19.17):

Endret av HannaLena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...