AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Går gjennom samlivsbrudd å har en svigermor som ikke bryr seg. Spør ikke hvordan d går, er ikke på besøk. Er tross alt bestemor til mine barn. Klarer meg fint uten men tror hu er viktig for barna. Jula nærmer seg. Setter barna først men virker ikke som hu vil ha meg i hus. What to do?? Anonymkode: 6f8c8...f7d
Månestjerne Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 La svigermor seile sin egen sjø og se ungene når de er hos far? Hvorfor i all verden skal du henge rundt hos svigermor..? 13
Bernardette Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Siden du anklager henne for passivitet, regner jeg med at du selvfølgelig har tatt kontakt med henne flere ganger og foreslått besøk? 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Det er en tynn linje mellom oppfatningen av om hun holder seg unna for hun synes det er trist og vanskelig, eller om hun ikke bryr seg. Er du 100% sikker? Anonymkode: df6a7...101 8
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Hun har vel nok med å støtte sønnen sin? Husk at et brudd også er vanskelig for familien rundt. Godt mulig du ikke står særlig høyt i kurs der i gården akkurat nå. Synes ikke dette virker spesielt rart. Selv om jeg skjønner det er vondt å plutselig miste andre mennesker en trodde brydde seg i tillegg. Anonymkode: 27ce6...646 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #7 Skrevet 15. desember 2020 Er nok best å ta avstand nå. Hun er en person som følger eksen din og barnas far. Her flyttet eksen min rett inn til en ny dame. Både jeg og barna var i krise. Og svigermor, som jeg hadde hatt et godt og nært forhold til, tok i mot denne nye damen med åpne armer! Nok et slag i trynet. Nå har jeg kun overfladisk kontakt med henne. Sender henne bilder i ny og ne av ungene siden sønnen hennes ikke bryr seg om å ta vare på forholdet mellom barn og besteforeldre og barna er for små til å pleie forholdet selv. Har sagt til eks svigermor at hun er velkommen hit dersom hun ønsker å se barna eller å ha dem hos seg og hun setter pris på det men kommer aldri på besøk eller tar initiativ til besøk. Anonymkode: 9e1e1...854
Rant Skrevet 15. desember 2020 #8 Skrevet 15. desember 2020 Kan du ikke søke støtte hos egen familie? Kanskje svigermor er såret om det er du som ønsker samlivsbrudd. Eller om det er ham, så er det jo en grunn til det, og hun støtter naturligvis sønnen sin.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 15. desember 2020 #9 Skrevet 15. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Går gjennom samlivsbrudd å har en svigermor som ikke bryr seg. Spør ikke hvordan d går, er ikke på besøk. Er tross alt bestemor til mine barn. Klarer meg fint uten men tror hu er viktig for barna. Jula nærmer seg. Setter barna først men virker ikke som hu vil ha meg i hus. What to do?? Anonymkode: 6f8c8...f7d Prøv å skrive skikkelig norsk, det er kjipt å lese. Ellers. Du skal forholde deg til din familie. Din eks skal forholde seg til sin. Barna får kontakt med begge familier og viktige omsorgspersoner gjennom foreldrene. Tror egentlig at du bryr deg.... noe som er normalt.
minister-mio Skrevet 15. desember 2020 #10 Skrevet 15. desember 2020 Noen beholder et nært forhold til svigermor etter skilsmisse og for noen går kontakten over. Det er ikke unaturlig at hun først og fremst har kontakt med barnebarna når de er hos faren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå