AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #1 Skrevet 15. desember 2020 Jeg skjønner meg ikke på prisene på kiwi for tiden.. feks krumkaker står til 21kr på kiwi.no, mens i butikken er det 65kr? Anonymkode: 26bb5...678
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #2 Skrevet 15. desember 2020 Feil kan skje! Hva med å spørre dem slik at de eventuelt kan få rettet det opp? Anonymkode: e44bf...901
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #3 Skrevet 15. desember 2020 Jada, feil kan skje, men jeg lurer på hvorfor det er så mange varer i butikken som ikke samsvarer med prisen på nettsiden? Jeg vet jeg kan gå i butikken og spørre, men spør her først da Anonymkode: 26bb5...678
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #4 Skrevet 15. desember 2020 Sjekk først at det er den samme varen. Og så endres prisene så fort at det er vanskelig rekke å bytte plakater før det har kommet enda en endring. Du skal uansett betale riktig pris i kassa. Sjekk med kvitteringen før du forlater butikken, og si evt ifra, du kan få igjen pengene hvis du har tatt feil vare eller mistolket prisen, uansett hvem som har skylden. Anonymkode: bcd38...327 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #5 Skrevet 15. desember 2020 Ok, takk for svar ☺ Anonymkode: 26bb5...678
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #6 Skrevet 15. desember 2020 Jeg har flere ganger opplevd at digital pris og plakat ikke stemmer. Særlig i forbindelse med jul, påske og andre perioder der enkelt varer kan reguleres i pris fra ene dagen til den andre. Men dette opplever jeg faktisk som et større problem hos Rema enn hos Kiwi. Hos Rema er det nærmest et signal om at en vare er billigere enn vanlig når den digitale pristaggen er fjernet,og kun plakaten henger igjen. Anonymkode: 2349d...0d5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #7 Skrevet 16. desember 2020 Mandelpoteter er jo kjempebillig nå. Hva koster en sånn 2kg pose ellers i året? Jeg har ikke pleid å spise så mye poteter og ihvertfall ikke mandelpotet, men de er vel vanligvis dyrere enn andre poteter? Anonymkode: 2071e...76f
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #8 Skrevet 16. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jada, feil kan skje, men jeg lurer på hvorfor det er så mange varer i butikken som ikke samsvarer med prisen på nettsiden? Jeg vet jeg kan gå i butikken og spørre, men spør her først da Anonymkode: 26bb5...678 Fordi prisene retter seg etter et datasystem som ikke altid klarer å følge med. Nå i jula som prisene går opp og ned så er det mange priser å følge med på. Priseetikettene blir styrt av systemet og noen feil kan forekomme. Spør nå en ansatt. Det tar deg 10 sekunder. Anonymkode: e511b...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå